5 Şubat 2016

Vaseline Nemlendirici Jel ve Farklı Kullanım Alanları

Vaseline markası 1860 yılında keşfedilmiş ve 140 yıldır cildimizin güzelliği ve sağlığı için araştırmalar yapıp buna uygun ürünler üretmekte olan bir marka.Bugün sizlere çok çok eski bir marka olan Vaseline markasının nemlendirici jel kreminden bahsedeceğim.Vaseline jel krem hipoalerjeniktir.İnce çizgilerin görünümünü azaltır ve gözeneklere dolmaz.Ayrıca cilde yoğun nem vermesinin dışında bir çok farklı kullanım alanı vardır.Şimdi sizlere benim en çok tercih ettiğim kulanım alanlarından bahsedeceğim.


-Vaseline nemlendirici jeli tırnak diplerini yumuşatmak ve tırnakları güçlendirmek için kullanabilirsiniz.Ben hayatımda hiç manikür yaptırmadım bu yüzden tırnak diplerim biraz sert olabiliyor.Nemlendirici jel sayesinde turnak etlerimi yumuşatıp tırnak bakımımı tamamlıyorum.



-İnce bir tabaka sürülmüş vaseline jel ile allığınızın daha kalıcı olacağını biliyormuydunuz?Makyaj yapmadan önce bir miktar ürünü yanaklarınıza hafifçe uygularsanız makyajınızın kalıcılığını arttırmış olursunuz.Aynı şekilde göz kapaklarınıza da uygulayarak farın kalıcılığını arttırabilirsiniz.


-Benim en sevdiğim kullanım alanı ise topuk ve dirsekleri yumuşacık yapması.Ellerinizin ve ayaklarınızın yumuşacık olmasını istiyorsanız yatmadan önce Vaseline nemlendirici jeli el ve ayaklarınıza uygulayın.Eldiven ve pamuklu çoraplarınızı giyin sabah uyandığınızda farkı göreceksiniz.Benim topuklarım çok kuru olduğu için ben haftada 2-3 kere bunu uyguluyorum.Eğer kuru bir cildiniz varsa düzenli kullanımda farkı göreceksiniz.


-Yeni öğrendiğim bir özelliği ise parfümün kalıcılığını arttırması.Parfümü kullanmadan önce parfüm sıkacağınız yere Vaseline jel kremi sürün ve üzerine parfümünüzü sıkın.

Kış aylarında özellikle dudakları çatlayan ve burun kenarlarındaki kuruluklardan şikayetçi olanlara tavsiyem her gece yatmadan önce bir miktar Vaseline nemlendirici jeli kuruyan bölgelere uygulayın.Uzun süreli kullanım sonucunda kurulukların azaldığını göreceksiniz.Vaseline özellikle farklı kullanım alanları ve uygun fiyatı ile benim güzellik rutinimde önemli bir yere sahip.Vaseline 'i marketlerde,parfümerilerde ve eczanelerde bulabilirsiniz.100 ml Vaseline nemlendirici jelin tavsiye edilen satış fiyatı 6.95 tldir.

Ürünü detaylı incelemek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Petrol ürünü içeren tüm ürünlerden kaçındığım için tamamen petrol ürünü olan vazelinden kesinlikle kaçınıyorum ben. Cildin havayla temasını engellediği için nemli his veriyor sanırım ama özellikle dudaklarda (yeme ihtimali olduğu için) kullanmann sakıncalı olacağını düşünüyorum canım :( dikkatli olmakta fayda var.

    YanıtlaSil
  2. Bu bahsettiğin alanlar için kullandığım üründen hiç memnun değilim. Bu markayı eskiden annem kullanırdı, sanırım ikimiz birden vaseline markasına dönüş yapacağız :)

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))