3 Mart 2017

Sleek Makeup Barekissed Illuminator // Monaco


Herkese merhaba bugün Sleek Makeup markasının Monaco isimli likit aydınlatıcısından bahsedeceğim.Seride bildiğim kadarıyla 4 renk bulunmakta ve bazı renkleri allık olarak kullanmaya çok müsait.Benim Monaco rengini seçmemin sebebi gümüş ışıltısına bayılmış olmam.



Renk çok güzel ve metalik bir görünüme sahip.Bu ürünün çok fazla hakkının verildiğini düşünmüyorum.Diğer renklerini bilemem ama Monaco rengi yapı olarak bence Nars'ın likit aydınlatıcılarından daha başarılı.Ten ürünüyle karıştırarak uyguladığınızda gerçekten çok hoş duruyor.Hem de fondötene sanki hafif ıslak bir bitiş veriyor.İsterseniz sadece elmacık kemiklerinizin üzerine de uygulayabilirsiniz hafif ıslak ve metalik bir görünüm sağlıyor.


Ambalajı da bence çok şık ve pompalı olması da çok kullanışlı.Bu tarz likit ürünleri sevenler için güzel bir alternatif olabilir.Ürün 30ml ve 45 lira civarında indirimlerde daha uyguna alabilirsiniz.


4 yorum:

  1. ilk geldiğinden beri aklım bunda kaldı aslında ama o kadar çok aydınlatıcı aldım ki buna sıra gelmedi güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. ben de kullanıyorum bu ürünü ve çok memnunum gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Özellikle çantamda taşımak için likit aydınlatıcı bakıyordum. Bu ürüne de bakacağım:)

    YanıtlaSil
  4. Kısa süre önce bende almıştım, aldığım günden beri elimden düşmüyor. Gerçekten çok başarılı bir ürün. Sevgiler....

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))