17 Aralık 2013

Missha Signature Real Complete BB Krem ve Missha Perfect Cover BB Krem


Missha bb kremler hakkında hatrı sayılır ölçüde mail aldım.Yazıyı hazırlamanın artık vaktidir :)
BB kremlerden bahsetmeden önce 21 ve 13 numara arasındaki farktan bahsetmek istiyorum.Daha önce missha perfect cover ın 21 numarasını kullanıyordum ve yazısını da yazmıştım.Missha bb kremlerin 21 numarasını beyaz tenliler için öneriyor.Bende 21 numarayı kullandığım dönemde rengin cildimdeki duruşundan memnundum.21 numara cilde ilk sürüldüğünde grimsi kısa süre içerisinde ise kendi cilt tonunuzun rengi ile bütünleşiyor.21 numara bitince peki neden 13 numaraya yöneldim ?
En büyük sebebi 21 numara cildimde sırıtmasa da birebir kendi cilt rengimde olmaması.Şöyle açıklayayım yüzüme sadace 21 numarayı sürdüğümde siz benim yüzümde makyaj olduğunu anlayabilirsiniz.Ama 13 numarayı sürdüğümde kimse cildimde bişey olduğunu anlamıyor.Benim istediğimde tam olarak buydu.Birebir kendi cilt rengimde, fondöten kadar kapatıcılığa sahip, cildimi kurutmayan ve aydınlık bir görünüm sağlayan bir bb krem..İşte missha nın bu iki bb kreminin 13 numarası benim beklentilerimi karşıladı.Peki 13 numarayı kimler tercih etmeleri ? Bu sorunun cevabını vermek gerçekten zor.Cilt renklerini biz ; beyaz ,buğday, esmer olarak genelliyoruz.Ama bu ten renkleri de kendi içlerinde ton olarak ayrılıyor.Örneğin beyaz tenli bir sürü insan var.Ve bu insanların her birinin de ten renklerinin tonları farklı.Neyse çok uzattım :)) Ben size missha nın 21 ve 13 numarayı alacak kişilere söylediğini aktarayım.21 numarayı beyaz tenlilere, 13 numarayı ise süt beyaz tenlilere öneriyorlar.Bende katılıyorum.Keşke deneme imkanı olsa da o şekilde alabilsek.Bu yazıyı yazmamın en büyük sebebi de biliyorum ki benim kadar soluk renkli ten rengine sahip kişiler cilt renklerine birebir uygun ürün bulmakta zorlanıyorlar.Bu iki üründe sizin için birer alternatif olabilir.Ben iki bb kremin renginin de ne sarı alt tonlu ne de pembe alt tonlu olduğunu düşünmüyorum.Cildime sürdüğümde direkt beyaz..Bildiğiniz porselen gibi :)

Şimdi bu bb kremlerin özelliklerine geçelim. Missha perfect cover dan çok bahsetmeyeceğim daha önce yazmıştım.Okumak isterseniz TIK TIK..
Missha signature real complete bb kremin özelliklerine bakalım;

Missha Signature real complete B.B Kremin diğer B.B kremlerden farklı olarak cildinizle uyumluluğu arttırılmıştır. Mükemmel bir kapatıcılığa sahip bu Çok fonksiyonlu B.B krem cildinizi aydınlatır, güneş ışınlarından korur,besler,nemlendirir ve kusurları mükemmel kapatır



Missha perfect cover bb krem ve missha signature real complete bb krem arasındaki farklara ve benzerliklere bakalım;


-Resimden de belli olduğu üzere perfect cover daha kıvamlı fondöten yoğunluğunda , signature ise oldukça akışkan..

-Kapatıcılık konusunda ikiside başarılı..BB kremden çok öte fondöten kapatıcılığına sahipler.

-İkisi de cildimde pürüzsüz porselen görünümü sağlıyor. (benim cildim sorunlu değil ve karma cilde sahibim)


-İkisi de renk olarak ciltte aynı duruyor.Resimde koluma uygulanmış halini görüyorsunuz..

-Benim yorumlarıma göre yağlı ciltler için yada gün içinde belli bölgelerde yağlanma yaşayan kişiler için signature real complete olanını, kuru ciltler içinse ben perfect cover ı öneririm.

-Kalıcılıkları da gayet iyi.Maksimum 7-8 saat kadar denemişliğim var ve hala ilk sürdüğüm gibi duruyordu.

-Signature real complete olanında paraben ve türevleri yok.Perfect cover da malesef paraben var.

-Ambalaj olarak ikisi de pompalı ( sanırım küçük boyutlarındakinde yok) signature olan daha şık sert mika ambalaja sahip..Perfect cover ise plastik..

-İkisinin de hoş kremsi kokuları var.

Hangisini tercih edersin derseniz ben perfect coverin kokusunu ve kıvamını daha çok sevdiğim için onu tercih ederdim.Ama şu an hamile olduğum için parabenden dolayı signature real complete olanını kullanıyorum.

Ürünleri detaylı olarak incelemek ve satın almak isterseniz Missha nın resmi sitesine buradan tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Umarım missha bb krem hakkındaki sorularınıza yardımcı olabilmişimdir.:)
sevgiler ♥

38 yorum:

  1. evet 20 ml olanlar pompasız tüp ambalajdalar.. kış geldiğinden güneş koruması daha az olan bir ürün deneyeyim diye perfect cover dan signature real complete 'e geçmiştim ama benim kuru karma cildimde nemlendirmesi yeterli gelmedi, perfect cover yerini yine kimseye kaptırmadı :) renk olarak bende 13 kullanıyorum, beyaz tenlilere önerirken , daha aydınlık, beyaz bir cilt isteyenlere 13ü aynı kalsın diyenlere 21 öneriyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten bence kuru yada Kuru karma ciltlere signature uygun değil ondan Olmuştur.Ben cildimde kuruma olan Kısımları nemlendirdikten sonra uyguladığımda sıkıntı yaşamadım. Beyazda herkesin cilt tonu farklı 21 numara benim cildimle aynı olmuyor bende birebir aynı olsun istedim diye 13 ü tercih ediyorum :) perfect cover da paraben olmasaydı şimdi Kesinlikle onu Kullanırdım

      Sil
  2. Merhaba çok güzel ve anlaşılır bir yazı olmuş. Bloğunu şimdi keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim :) http://editorizm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. şimdi sitesine baktım signature pembe 21 olan 35 tl, 13 olan 75 tl ,renk tonu açıldkça fiyat neden artıyor????????????? bide signature ile cover arasında ki fark ne birisni alcam ama hangisini alsam bilemedim

    YanıtlaSil
  4. ay gramajları farklıymş sanırım ama kaplarıda farklı yani ambalajları.45 g lık daha güzel duruyor bütün blogerlardada o ambalajlıdan var nie kimse küçüğünü almamışki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer bloggerları bilmiyorum bana ürün missha tarafından gönderilmedi kendim satın aldım ve sürekli kullanıyorum devamlı kullandığım bir ürünün büyük boyunu almak bana daha mantıklı geliyor.eğer denemek için alıyor olsaydım küçük boyunu tercih ederdim.iki bb krem arasındaki farkları yazıyı okursanız açıkladım zaten sevgiler...

      Sil
  5. Merhabalar, ben çok kararsız kaldım sizce hangisini almalıyım Perfect Cover mi, Signature mi? Cilt rengim sizinki gibi ama 21 numara alsam sanırım bana iyi olacak :) Ayrıca yağlıya dönük karma bi cildim var, perfect cover daha iyi geliyor bana çünkü koruma faktörü daha fazla ve kapatıcılığı daha iyi sanki ama sizce hangisi?

    YanıtlaSil
  6. Eger cilt renginiz benimkiyle ayniysa 21 numara bana koyu geliyor 13 numara ise kendi ten rengim.ama tabi resimlerden cilt renkleri pek dogru anlasilmayabilir o yuzden sizi yanlis yonlendirmek istemem sonucta para vererek alacaksiniz.normal ack tenlilere 21 sut beyazsaniz 13 u onerebilirim size :) cildinizde yaglanma orani fazla ise signature olan size daha uygun olacaktr cunku yaglanma problemi olanlar perfect coverin yaglanmayi arttirdigini soyluyorlar kuruluk problemi olanlar ise signature in ciltlerini kuruttugunu soyluyorlar umarim az da olsa yardimci olabilmisimdr sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın muhalefeten söylemiyorum ama signature için missha kendi sayfasında "kuru, kuruya dönük karma, karma" yazıyor. Yağlı ciltler için M Vita BB Matte önerilmiş.

      Sil
    2. Rica ederim niye muhalefet olasiniz tabiki yorumunuzu yazacaksiniz :) simdi bende siteye baktim missha nin sitesi yenilenmis bircok urun eklenmis ve duyduguma gore dogrumu bilmiyorum ama bazi urunlerinin de formulasyonlari degismis.bir arkasdsm her zaman kullandigi kremi en son satin aldiginda memnun kalmadi yapisinin degistigini soyledi ne derece dogru bilemiyorum ama ben signature olan bb kremi yaklasik 2 sene once satin aldim benim cildim kuru olmamasina ragmen cildimi kuruttu bende bu yaziyi deneyimlerime gore hazirladigim icin bu sekilde yazdim tabi herkesn cildi farkli eger formulu degismediyse hala ayniysa bence kuru ciltlere uygun degil sevgiler yorumunuz icin tekrar tesekkurler

      Sil
    3. Rica ederim niye muhalefet olasiniz tabiki yorumunuzu yazacaksiniz :) simdi bende siteye baktim missha nin sitesi yenilenmis bircok urun eklenmis ve duyduguma gore dogrumu bilmiyorum ama bazi urunlerinin de formulasyonlari degismis.bir arkasdsm her zaman kullandigi kremi en son satin aldiginda memnun kalmadi yapisinin degistigini soyledi ne derece dogru bilemiyorum ama ben signature olan bb kremi yaklasik 2 sene once satin aldim benim cildim kuru olmamasina ragmen cildimi kuruttu bende bu yaziyi deneyimlerime gore hazirladigim icin bu sekilde yazdim tabi herkesn cildi farkli eger formulu degismediyse hala ayniysa bence kuru ciltlere uygun degil sevgiler yorumunuz icin tekrar tesekkurler

      Sil
  7. 13 numaranın 20 ml olanını nerden alabilirim ?

    YanıtlaSil
  8. ya ben kredi karti kullanmadigim icin alamiyorum siz satis yapamazmisiniz ? yardimci olursaniz cok sevinirim simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlis anladınz heralde ben urun satmiyorum...sitesinde kapida odeme secenegi var sanırım bir bakın sevgiler

      Sil
  9. Blogunuzu bayadır okuyorum instadan da takipçinizim cidden yazılarınız çok hoş :) dediğiniz gibi signature yağlı ciltler için daha uygun. Ben ikisini de kullandım karma cildim için signature daha iyi geldi. Signaturenin 13 numarası olsa gerçekten iyi olurdu ama 21de uyum sağlıyor yüzüme. Gerçekten memnunum almak isteyip tereddütte kalanlara öneririm. Bir kaç gün sonra inceleme yazısını koyacağım beklerim http://dunyaninortasindayim.blogspot.com.tr/?m=1
    İyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun zamandır bloğuma vakit ayıramıyorum takip ediyor olmana sevindim yakında yeni yazılarıma devam edicem güzel yorumun için çok teşekkürler <3

      Sil
  10. 21 numarası bendede var :) hatta miniş boyundan aldım ve çok bereketli çıktı
    ama sizdeki sorun bendede var acaba dedim kimse böyle yazmamış ciltteki grileşme sorununu benim cildim atopik dermatit benim cildim böyle yapıyordur kesin diyordumki sizin yazınızı okudum nasıl sevindim anlatamam
    ben 13 numarayı beyaza yakın bir ton sanıyordum ki sitedede nerdeyse ona yakın bir ton oalrak gördüğüm için elimdeki bitince 21 nodan gene alırım diyordum ama sizdeki 13 numaranın duruşu benim cilt tonuma ciddi yakın
    çok teşekkürler bilgilendirmeniz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 13 numara elde boyle gozukuyor ama cok garip bir sekilde suruldugunde bembeyaz oluyor :) rica ederimmm sevgiler 💕

      Sil
  11. Bir şey soracağım.Şuan sitesine baktım da numara olarak sadece 23 ve 21 var.13 yok.acaba 13 sonradan 23 mü oldu?Cevaplandırırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  12. Bir şey soracağım.Şuan sitesine baktım da numara olarak sadece 23 ve 21 var.13 yok.acaba 13 sonradan 23 mü oldu?Cevaplandırırsanız sevinirim :)
    (bu yazıyı 1den fazla kere göndermiş olabilirim bi türlü gönderemedim de gitti mi gitmedi mi bilemedim :3 )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 13 stoklarda kalmamistir.13 sut beyaz ten rengine dahip insanlar icin 21 beyaz tenliler icin 23 bugday tenliler icin

      Sil
    2. 13 stoklarda kalmamistir.13 sut beyaz ten rengine dahip insanlar icin 21 beyaz tenliler icin 23 bugday tenliler icin

      Sil
    3. ben de 13'u göremedim alıcaktm.Paraben icermese iyiymis :/ kac gun icerisinde geliyor ?

      Sil
    4. Meraba ben de 13'ü göremedim sizin gbi :/ şansımıza ^ ^ paraben icermese puanım tamdı gercekten.Kac gun icerisinde siparis elinize ulasiyor ?

      Sil
    5. Signature real bb kremde paraben yok onu deneyebilirsiniz..

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  13. Teşekkür ederim ilginiz icin hanımefendi :) Yukarıda belirrtiginiz üzere perfect cover kuru ciltler icin , signature real yağlı ve karma ciltler icin.. Benim cildim ise çok hassas ve dökülmelere müsait kuru bir cilt.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim...cilt yapinizi bilmedigim icin belki gozunuzden kacmistir diye belirtmek istedim

      Sil
    2. Rica ederim...cilt yapinizi bilmedigim icin belki gozunuzden kacmistir diye belirtmek istedim

      Sil
  14. Bende tanıttım ve bana da beklerim daha çook yeniyim :) http://kirmiziberelikizz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  15. Merhaba bana sanirim 21 daha cok uyacak ama ben daha beyaz gorunmek istedigim icin 13 numara almak istiyorum sizce olur mu

    YanıtlaSil
  16. Missha fondoten kullandınız mı daha önce

    YanıtlaSil
  17. Missha fondoten kullandınız mı

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))