26 Eylül 2016

The Balm Batter Up Kalem Farlar


Merhaba bugün The Balm markasının son zamanlarda çok sevdiğim batter up kalem farlarından bahsedeceğim.Ambalajı oldukça kaliteli ve sağlam gözüküyor.Kalem formunda ve asansörlü bir ambalaja sahip.Bu da kullanımda oldukça pratiklik sağlıyor.



Bu farlar gayet pigmentli ışıltılı ve metalik görünüme sahip aynı zamanda da oldukça kalıcılar.


Ben farı göz kapağıma uyguladıktan sonra bir fırça yardımıyla katlanma bölgesini dağıtarak kullanıyorum.İsterseniz tüm göz kapağınızdaki farı parmağınızla dağıtarakta kullanabilirsiniz.Gayet kolay dağıtılıyorlar.Yalnız dağıtma işlemi yapacaksanız çabuk olmanız lazım çünkü çok çabuk sabitleniyorlar.Daha dikkat çekici bir görünüm istiyorsanız da dağıtmadan direkt uygulayabilirsiniz.


Göz kapağımda çizgilenme ve birikme yapmadı.Fakat kat kat çok üst üste uygularsanız birikme yapabilir.Kalıcılığı çok iyi sabitlendikten sonra uzun saatler yeni sürülmüş gibi duruyor.Satış fiyatı 40-45 lira civarında ve bir drugstore markası için bence bir hayli yüksek...Ama indirim zamanlarında daha uygun bir fiyata satın alabilirsiniz.Ben indirimde sanırım tanesini 26.90 gibi bir fiyata almıştım.

12 yorum:

  1. pinchitter rengine bittim! Fiyat olarak bencce abartı, fakat the balmı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. curveball tam benim rengim ilk gördüğüm yerde kapıcaammm :D

    YanıtlaSil
  3. bu kalemleri bende denedim epey kalıcıydılar indirimde istediğim rengini bulamamıştım ama ilk fırsatta almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirimde renk yakalamak biraz zor oluyor malesef umarim istedigin rengi bulursun :)

      Sil
  4. ay renkleri şahane bayıldım ama kalem far çok kullanamıyorum aldığım kalıyor almadım o yüzden...güle güle kullan -))

    YanıtlaSil
  5. Bende de 3 rengi var (Curveball yerine Moonchild var sendekilerinden farklı olarak) ve üçüne de bayılıyorum! Kullandığım en iyi kalem farlar olduklarını rahatlıkla söyleyebilirim. Güle güle kullanalım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende instagramda gordum moonchild rengini o da cok gzl gozukuyor bir sonraki indirimde onu da alabilirim opuyorum cok ;)

      Sil
  6. Renkler şahane,indirim döneminde mutlaka bakmak lazım:) Güle güle kullan hepsini:)))

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))