20 Mayıs 2015

GlamGlow Supermud Maske


Bu yazımda size hiç anlaşamadığım ama çok övülen bir maskeden bahsedeceğim.Bu maske sanırım yağlı ciltler için daha uygun olacaktır diye düşünüyorum.Benim cildim karmadan kuruya dönük ve bu maske cildimi inanılmaz kuruttu.
Cildimde gözenek problemim yok fakat siyah noktalarım var ve onlara hiç bir etki ettiğini görmedim.Üstelik maske sonrasında cildimde kızarıklıklar meydana geldi ve maskeyi sürdüğümde beklediğim süre zarfında yüzüm inanılmaz yandı hemen yıkamak istedim.Yüzümü yıkadıktan sonrada cildimin inanılmaz kuruduğunu gördüm.Yüzümü bolca nemlendirdim.Cildiniz kuruysa kesinlikle bu maskeden uzak durun.


Maskeyi ben tüm yüze değil bölgesel olarak kullandım.Bence tüm yüze uygulandığında çok çabuk biter.Gramaj olarak oldukça küçük 34 gram ve 175 lira olduğu düşünülürse sadece sorunlu olan bölgelere uygulamak bence daha mantıklı.Aranızda bu maskeden memnun kalan var mı siz ne düşünüyorsunuz bu maske 175 liraya değermi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))