27 Mayıs 2015

Yves Rocher Kayısılı Peeling


Bugün size peeling yapmayı sevmeyen bana bile peelingi sevdiren bir üründen bahsedeceğim.Aslında birçoğunuz bu ürünü biliyordur.Yves Rocher markasının çok satan kayısılı peelingi...

Peeling yapmayı sevmeme sebebim cildimin oldukça hassas olması.Bu peelingin içindeki tanecikler  hem aşırı yoğun değil hem de çok sert yapıda değil.Dolayısıyla da cildime zarar vermiyor.Hassas ciltler rahatlıkla kullanabilir.Peeling yaptıktan sonra genelde ciltte gerginlik kuruluk oluşur bu peelingte tam tersi.




Koku ise inanılmaz güzel.Cilt bakım rutininizde hafif yapılı cildinizi yormayan hoş kokulu bir peeling arayışı içindeyseniz tavsiye ederim.Ama daha sert ve yogun kıvamĺı peelingleri seviyorsanız bu ürünu sevmeyebilirsiniz.Yves Rocher kayısılı peeling benim cilt bakım rutinim de keyifle kullandığım bir ürün oldu.



9 yorum:

  1. herkes bu peelinden övgüyle bahsediyor. en yakın zaman da ben de almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genellikle makyaj bloglarında çok övülen bir peeling umarım sende memnun kalırsın

      Sil
  2. herkes çok seviyor ben çok beğenemedim bir tüp bitti ama yenisini almayacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hafif yapılı oluşu sebebiyle hassas cildime zarar vermediği için sıkça kullanabildiğim için sevdim ben

      Sil
  3. tam benim istediğim tarzda bir peelingmiş bende denemek istiyorum :) paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Sivilceye müsait ciltler kullanabilir mİ?

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))