26 Ağustos 2015

Wet and Wild Kaş Maskarası


Merhaba bugün Wet and Wild markasının kaş sabitleyici maskarasından bahsedeceğim.Daha önce şu yazımda bahsettiğim Flormar ın kaş sabitleyicisini kullanmış (hala kullanıyorum) ve memnun kalmıştım.Bu ikinci denediğim jel yapılı kaş sabitleyicisi.

Fırçaya gerekli miktarda ürün gelmesini kaşlarımı yapış yapış yapmamasını ve sertleştirmeden sabitlemesini çok sevdim.Fırçasının boyutu da bence kaşları taramak için çok uygun.


Sabitlemesi de iyi ama ben yine de Flormar ın kaş maskarasının sabitlemesini daha başarılı buldum.Ama onun da fırçasının yapısı, fırçaya fazla ürün gelmesi ve kaşları buna göre daha ıslak göstermesi sebebiyle bitince bir daha almayıp bununla devam ederim diye düşünüyorum.Bu ürünün fiyatı 10 lira civarında Gratis te bulabilirsiniz..


2 yorum:

  1. buna benzer serum kullandığım için şuan ihtiyaç duymuyorum ama belki elimdekiler bitince denerim güle güle kullan =)
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))