4 Ağustos 2015

Bath and Body Works Limon Kabuklu Peeling


Ben bu peelingi ellerim için kullanıyorum.Normalde vücut peelingi.Gerek olmadığı için hayatımda hiç manikür yaptırmadım.El bakımına çok özen gösteriyorum.Haftalık el bakımımda peeling vazgeçilmezlerimden.Haftada iki kez özellikle tırnak kenarlarıma yoğun olarak peeling uyguluyorum.Bu peelingte peeling görevini başarılı bir şekilde yerine getiriyor.Uyguladıktan sonra
tırnak kenarlarım ve ellerim yumuşacık oluyor.Birkaç kez duşta cildimde de denedim.Cildimi ölü tabakadan arındırıp yumusacık yapmıstı.Fakat ben çok üşengeç olduğum için pek uğraşmıyorum.Aslında uğraşmaya başlasam fena olmaz çünkü gerçekten farkediyor.


Bu peeling şekerli bir peeling.İçinde aromatik yağlar ve limon kabuğu var.Limon kokusunu alabiliyorsunuz.Ürünü kullanmadan önce karıştırıp hassas hareketlerle cildinize uygulamanızı tavsiye ediyorum.Yoksa canınız biraz yanabilir.Oldukça yoğun kıvamlı bir peeling.


Bence gerçekten peeling yapmayı sevenler bu ürüne bayılabilirler.Daha hafif yapılı peelinglerden hoşlanıyorsanız.Yvesrocher kayısılı peeling gibi ozaman size uygun olmayabilir.Su anki fiyatını bilmiyorum ama ben satın aldığımda 40-50 tl arasında bir fiyata sahipti.

1 yorum:

  1. Çok değişik bir ürüne benziyor :) doğal peelining yani kendi yaptıklarımla yola devam ediyorum şu sıralar :D

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))