21 Mayıs 2013

Clean&Clear Hızlı Etkili Sivilce Jeli

Yaklaşık 1 aydır çene bölgemdeki sivilcelerimle savaşıyorum bir türlü geçiremedim.Şu yazımdaki ürün sayesinde normalde sivilce yeni oluşmaya başlarken uyguladığımda hemen geçerdi.Ama nedense bu sefer biraz yetersiz kaldı.Geçenlerde migrosta clean&clear sivilce jelini görünce denemek istedim.İlk önce ürünün ambalajında neler yazıyormuş ona bakalım;

Özel formülü, sivilceyle savaşan maddeler içerir.

Sivilcelerin görünümünü yalnız 4 saat sonra iyileştirmeye başlar.

Cildinizi kurutmaz ve tahrişe yol açmadan cildinizin yağ düzeyini hızlıca dengeler.

Kullanımı: Jeli direk olarak sivilcenin üzerine uygulayın. Gerektiğinde makyaj altına veya üzerine uygulayabilirsiniz.

4 saat sonra sivilcelerin büyüklüğünü ve kırmızılığını önemli ölçüde azaltmaya yardımcı olur.
Gelelim benim yorumlarıma; sivilcelerimin üzerine sürdüm ve bekledim :) İlk önce kırmızı sivilce lekelerimin üzerindeki etkisinden bahsetmek istiyorum.4 saat sonra eskisi kadar göze batan kırmızılıklarım kalmadı.Sivilcelerim ise gerçektende küçüldü bazıları ise kabuk tutup düştü :) Bu ürünü beğendim arada çıkan sivilcelerim için kullanabileceğim bir ürün.Yapısı krem değil jel..Yalnız ben kokusundan nefret ettim kokusu da güzel olsaydı iyiymiş ;) Bu jel sivilcelerin lekelerin üzerini sarıp kurutuyor...Sizlerden kullanan var mı?








16 yorum:

  1. Clean & Clear'in ürünlerini 14-15yasındayken yani ergenliğin zirvesindeyken kullanıyordum. Bu ürününü hiç kullanmadım ama avonun buna benzer bir ürününü kullanmıstım ve hiç beğenmemiştim =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben avon oriflame gibi markaların genellikle cilt bakım ürünlerini sevmiyorum çok etkili olduklarını düşünmüyorum..

      Sil
  2. Bu ürünü kullandım pek düzenli olmasa da işe yaradı gibi bitince yenisini almadım:)

    YanıtlaSil
  3. Neutrogena'nın aynı etkili ürününü kullanıyorum,memnunum şimdilik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben aslında onu merak ediyordum ama buna denk gelince bunu aldım iyikide almışım :)

      Sil
  4. ben de büyük ümitlerle almıştım ama ben de ne yazık ki hiç bir faydası olmadı :/ allah'tan ben de indirimden almıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( benimde beklentim düşüktü ama bana iyi geldi..

      Sil
  5. Ben çok sevdim bu ürünü

    YanıtlaSil
  6. Seni mimledim :)

    http://www.makyajmanya.com/2013/05/gokkusag-renkleri-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook beğendim bayıldımmm :)en kısa zamanda yapacağım..

      Sil
  7. bu ürünü kullanmak için sabırsızlanıyorum inşallah banada iyi gelir

    YanıtlaSil
  8. Fiyati ne bu ilacin acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zaman geçtiği için hatırlamıyorum 15 tl civarı olabilir bu arada bu ürün ilaç değil kozmetik ürünü yanlış anlaşılmasın :)

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))