14 Mayıs 2013

Ruj Dosyası #2#

Kalıcılığı orta seviyede ama dudaktaki kusurları çok güzel kapatıyor.Dudağı kurutmuyor.Renk olarak pembe ağırlıklı ama içinde mor renkte var yani morumsu bir pembe :)




Rimmel London Kate serisinden 20 numara..Dikkat çekici bir fuşya renginde.




Renk olarak çok uçuk bir pembe hatta soluk...Niye bu rengi almışım bilemedim hele ki şu sarı kafam ve beyaz tenimle iyice soluk bişey oluyorum.Belki saçımı koyulttuğum zaman güzel durabilir ozaman kullanabilirim.Satıcı kız bebek pembesi gibi bişey demişti ama bence bebek pembesi için çok açık bir renk..



Buda yine mor alt tonlu bir pembe.122 ye göre daha canlı bir rengi var.Beyaz esmer farketmez herkese yakışacağını düşünüyorum.







11 yorum:

  1. İkinci rengi çok beğendim. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  2. Açık pembe benim olmalı :P

    YanıtlaSil
  3. Golden Rose 130 numara hoşuma gitti ama diğerleri pek benim kullandığım pembeler değil. Sıcak tonlu pembeleri daha çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda aralarinda en soguk tonlu olani 130 :) digerleri canli renkler

      Sil
    2. Mavi alt tonlu mu derler, onu kastettim :) 130 da mavi alt tonlu ama soluk bir renk o yüzden beğendim ^_^

      Sil
  4. Çok hoş renkler insanın içini açıyor güle güle kullan:) bana da beklerim:)
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Rimmel 20 numaranın rengine bayıldım güle güle kullan:)
    Bize de bekleriz http://bazenar.blogspot.com :)

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))