9 Nisan 2014

Organix Dolgunlaştırııcı ve Uzatıcı Şampuan Saç Kremi Serisi Ne Kadar İşe Yarıyor?

 


Daha önce şu yazımda aynı markanın başka bir serisinden size bahsetmiştim.Kuru yağı hala bitmiş değil ve maskeyi ise tekrar aldım kullanıyorum.Bu yazımda bahsedeceğim seri biotin ve kolajen serisi ... Bize ne vaat ediyor?Daha dolgun ve uzun saçlar...Peki ben memnun kaldım mı ?Hem evet hem hayır..

Olumlu ve olumsuz yanlarına geçmeden önce herkeste aynı etkilerin olmayacağını unutmamak gerekiyor.
Şimdi benim saçımdaki etkilerine bakalım...

Saçlarım ilk yıkamada olduğundan daha dolgun oldu.Saçlarıma güzel hacim verdi.Fakat buna rağmen o hacim ertesi gün yerini kafama yapışan saçlara bıraktı.Yalnız şunu belirteyim benim saçlarım çabuk yağlanan bir yapıya sahip ondan dolayı da daha da çabuk yağlandırmış olabilir.Şampuan ve kremin kokusu inanılmaz güzel..Bir süre parfüm sıkılmış gibi kokusu kalıyor.Bu şampuanı denemek istiyorsanız size tavsiyem muhakkak kremini de alın.Çünkü saçları sertleştiriyor.En azından bende ve annemde sertleştirdi.Kremini kullanmasaydım saçlarım zor açılırdı valla.Kremini kullanırken de sakın saç diplerine yakın kullanmayın uçlara uygulayın.Yoksa saçlarınızda dolgunluk yerine hayalkırıklığı yaşarsınız.Gelelim en merak edilen ve en güzel etkisine saçları uzatma etkisi gerçekten var :) Ben bunu çok net gördüm.Bu şampuanı kullanmadan önce saçlarımdaki bütün kırıklardan kurtuldum.Böylece uzamayı daha iyi gözlemleyebildim.Normalde hızlı uzayan saçlarım var fakat bu şampuan bunu iki katına çıkarttı.Nasıl oldu anlamadım :) Eğer saçlarınız çabuk uzasın istiyorsanız bence önce kırıklarınızdan kurtulun sonra da bu seriyi düzenli kullanın.Ben yaklaşık 5 ay düzenli kullandım.Artık arada bu şampuanı kullanıyorum.Aslında saçımı yağlandırma ve sertleştirme problemi olmasaydı hep kullanmak isterdim.Zaten istediğim uzunluğa gelmek üzereler haftada 1 kez kullanmam artık yeterli oluyor.Bu arada bu şampuan sülfat içermediği için diğer şampuanlar kadar köpürmüyor ona kanıpta şampuanı kafanıza boca etmeyin ;)) Az bir miktarı saçınızı temizlemeye yetiyor.

9 yorum:

  1. tamda bugün araştırdığım şampuan :) yazınızı okuyunca kesin olarak almaya karar verdim teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Almanyada satilsa bende bu markadan diger arganoil olan serisini denemek istiyorum, belki bende cok memnun kalirim, senin yazini okuyunca heveslendim simdi :)

    YanıtlaSil
  3. Çok merak etim en kısa sürede denemek istiyorum:)
    Bana da beklerim http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. BEN UZATICI ETKİLİ OLARAK ORGANİX COCOA BUTTER ŞAMPUAN I ÇOK ARAŞTIRDIM, FAKAT HİÇ BİR YERDE BULAMADIM ECZANEMİ ARADIM ARTIK ÜRETİLMİYOR DEDİ :(

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    Ben Organix Cocoa Butter Şampuanı araştırdım ama üretimden kaldırılmış,internette takip ettiğim kadarıyla herkes bu şampuandan memnun ve uzatıcı etkisi olduğunu onaylıyorlar nereden bulucağımı bilmiyorum ve çok üzgünüm :(( teşekkürler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cocoa butter olani denemedim fakat bu seride sac uzatmaya yönelik isterseniz bunu deneyebilirsiniz sevgiler :)

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))