2 Nisan 2014

Physicians Formula Sexy Booster Sexy Glow Bronzer


Açıkça itiraf etmeliyim ki bu markanın ürünlerini alma sebebim çok tatlı gözüken ambalajlarıydi.Ama bugünkü postumdaki ürünün paketinden hiç memnun kalmadım.
Cok güzel gözükmesine rağmen oldukça dayanıksız malesef :( Allık birkaç kullanım sonrasında paketinden ayrıldı ben silikonla tekrar yapistirdim:)



Cok koyu bronzerlari seviyorsaniz bu ürün size göre değil bence çünkü bronzerdan çok içinde altın ışıltılari olan bir allık gibi.... Ben zaten çok beyaz tenli olduğum icin koyu bronzerlar bende pek iyi durmuyor bu bronzeri rahatlıkla kullanabiliyorum.


Orta kısımdaki bölümde altın ışıltılar cogunlukta diger kısmı ise daha koyu ışıltılı.


Ikisini karıştırıp uyguladiginizda aşağıdaki resimdeki gibi duruyor.


Resimden ve isminden de belli olduğu gibi bol ışıltılı bir allık ki ben severim :)) Bazen gozkapaklarima bile uyguluyorum bence hos duruyor...
Kutusunun arka kısmında bir ayna ve oldukça kullanışsız buldugum sert kıllı bir fırçası var.


Bu bronzerın paketi dışındaki benim için tek olumsuz yanı kokusu..Artık hamilelikten mi bilemicem ama kokusu pek te içimi açmıyor :)




6 yorum:

  1. bu markanın ürünlerine görsel olarak bayılıyorum.canım bunları türkiyeden mi alıyorsun yoksa yurt dışı mı? bir de bebeğinin cinsiyeti nedir? acele öğrenmem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online eczanelerden alıyorum canım bebeğimiz kız ;)

      Sil
  2. Bu markanın ambalajlarına bayılıyorum bende.Happy Booster favorim!
    Demek oluyorki seninde benimki gibi kozmetik standlarından renk alacağım diye dolaşan minik bir prensesin olacak.Çok öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))