4 Nisan 2015

Urban Decay ELECTRIC Paletle Bahar Makyajı ve Urban Decay Türkiye'de...




Herkese merhaba..Öncelikle tabiki büyük haberden bahsetmek istiyorum.Birçoğunuz mutlaka duymuştur ama yinede duymayanlar varsa benden söylemesi Urban Decay 25 nisandan itibaren sephora mağazalarında..Ben bu markanın paletlerinin renklerine kalitesine ve pigmentasyonlarına aşık bir insan olarak bu habere çok sevindim.
Elimde bu markanın naked, vice3 ve bu yazımın konuğu olan electric paleti var.Şimdi gelelim electric palete..


Bu palet preslenmiş pigment farlardan oluşuyor.Normal farlara göre daha çok renk veriyorlar ve göründüğü gibi renkler oldukça iddialı..Farlarda kesinlikle tozutma gibi bir problem yaşamadım ve kolay dağıtılıyorlar.Kalıcılıkları da oldukça iyi.En baştaki revolt isimli gümüş rengi farı özel günlerde göz pınarlarına veya uyguladığınız farın üzerine minik dokunuşlarla kullanabilirsiniz.Oldukça parlak ve yoğun sim içeriyor.Daha doğrusu bence sadece simden oluşuyor ve ben simli parlak farları severim :)


Renkli makyajlar yapmayı seviyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.Aşağıdaki resimde bu paletle yaptığım ve günlükte kullanabileceğim bahar makyajımı görüyorsunuz..


Bu resimde ise yine bu paletle yaptığım oldukça iddialı makyaj var.Makyajdaki parlak kısımlar ve sim gibi gözüken yerlerde bahsettiğim revolt isimli farı kullandım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))