16 Nisan 2015

EOS Lipbalm


Ambalajları için defalarca satın alabileceğim tatlı mı tatlı lipbalmlar..Ne yazikki beklediğim kadar nem verme özellikleri iyi değil.İlk sürdüğünüzde gayet güzel nem veriyorlar fakat etkisi çok uzun sürmüyor.Benim dudaklarım çok sık kurur bu yüzden yatmadan önce dudaklarımı muhakkak nemlendiririm.Bunun için eos ler yeterli gelmedi.Yatmadan önce
nuxe dudak nemlendiricisini kullanmaya devam ediyorum.Hatta bazı günler dudaklarım öyle çok geriliyorki bepanthen sürüp yatıyorum sabah yumuşacık dudaklarla uyanıyorum.Dudaklarınızın çok kuruduğu zamanlarda tavsiye ederim.Eos lere dönecek olursak dudakta yapış yapış bir his bırakmadığı ve çok yoğun bir lipbalm olmadığı için bence ruj sürmeden önce dudağı nemlendirmek için idealler.Makyaj yapmaya başlarken dudaklarımı eos ile nemlendiririp rujumu öyle sürüyorum.Özellikle mat rujlarda faydası çok oluyor.Flormar markası da aynı bu tasarıma sahip lipbalmlar çıkarmış.Bakalım onların nemlendirme performansı nasıl aranızda deneyen oldu mu siz ne düşünüyorsunuz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))