8 Nisan 2015

Yüz Kontüründe Kullandığım Ürünler; Mac Mineralize Foundation ve Make Up For Ever Mat Bronz Pudra




Geçen gün basit yüz kontürleme yazımda yüz kontürlemede kullanabileceğiniz ürünlerden bahsetmiştim.Bu yazımda da kendi kullandığım ürünlerden bahsedeceğim.



Öncelikle mufe markasının mat bronz pudrasından bahsetmek istiyorum.Bendeki rengi 30 numara tarçın rengi..


Rengi resimdekinden birazcık daha açık.Aslında tam olarak çubuk tarçın rengine çok benziyor.Yani renk gerçekten de ismi ile örtüşüyor.Benim ten rengimden oldukça koyu.Fakat rengini ilk fırçada hemen vermiyor.İlk önce fırçayla biraz ürün alıyorsunuz.Yüzünüze uyguluyorsunuz.İstediğiniz koyuluğa gelene kadar fırçayla ürün alıp rengin yoğunluğunu arttırıyorsunuz.
Kontrol sizde:)Bu tarz ürünleri seviyorum.Özellikle benim gibi beyaz tenliler için rengin yoğunluğunu kontrol edebildiği ürünler çok büyük nimet :)) Yapısı tamamen mat içinde hiçbir ışıltı parlaklık kesinlikle yok.Kolay dağıtılıyor ve kalıcı.Bütün bu özellikler bir araya gelince de kontür için çok uygun bir ürün ortaya çıkıyor.Yalnız şöyle bir uyarım olacak;kontür işleminde çok iyi değilseniz toz ürünleri dağıtmak kontrol altında tutmak bence biraz daha zor ben kremsi yapıdaki ürünleri daha çok seviyorum.Bazen kremsi bir ürünle kontür yaptıktan sonra kontür yaptığım kısmı daha da belirginleştirmek için bazen de sadece ten rengimi ısıtmak yüzüme sıcaklık katmak için kullanıyorum.


Ürünün ambalajına gelince bronz rengi parlak ambalaja bayıldım.Kapak kısmı mıknatıslı.Üst kapağında minik bir aynası pudranın alt kısmındaki bölümde pudra ponponu var.Benceçok şık bir ambalaja sahip.
Bu arada bu pudra tüm cilt tipleri için uygun ve erkeklerin de doğal bronz görünüm sağlamak için kullandığı bir ürün olduğunu belirtmek isterim.Ben makyaj trendinden satın almıştım.Fiyatı 97tl.Detaylı incelemek isterseniz tık tık..

Gelelim kontür yapmakta en çok kullandığım ürüne..


Mac mineralize foundation..Soleil tan de chanel i çok aradım ne yazikki bulamadım.Bende onun tarzında yada ona yakın kremsi bir ürün arayışına girdim.Mac ten kontür için başka bir ürün alacakken aklıma Görkem Karman a danışmak geldi.İyiki de öyle yapmışım beni hayatımın kontür ürünüyle tanıştırdı tekrar çok teşekkürler:))Bu ürünle ilgili söyleyebileceğim çok bir şey yok.Yapısı yumuşacık kremsi çok kolay dağıtılıyor.Bence bu tarz bir ürün arıyorsanız kesinlikle gidip alın..Harika bir ürün.Her makyajım da elim hep bu ürüne gidiyor.Ben kontür için aldığım için ten rengimden bir kaç ton koyu rengini seçtim.Bendeki rengi nw25..Yakın zamanda bu ürünün kendi ten rengimde olan rengini de alıp fondöten olarak kullanıcam.Fondöten olarak kullandığım zaman yorumlarımı bloğumda bulabilirsiniz.Fiyatı;105 tl.
Satın almak veya detaylı incelemek isterseniz tık tık...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))