30 Eylül 2014

Clinique All About Eyes Göz Kremi

Uzuuuunnnnnn bir aradan sonra tekrar merhaba :) Bebekle hayat hem tarif edilemeyecek kadar güzel hem de zormuş.Bundan sonra umarım yazılarıma kaldığım yerden devam edeceğim ...


Bu göz kremini uzun zamandan beri kullanyorum.Bu üçüncü ve bu da bitmek üzere.Yanılmıyorsam ürünün satış şekli cam kavanozda.Daha önceki kullandıklarım o şekildeydi.Ben tüpte olmasını tercih ederim.Hem hijyen açısından hem de kullanımı daha kolay oluyor.
Krem 15 ml...Sizi bilmem ama 15ml göz kremi için bana çok geliyor.Çünkü açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.Ve ben şimdiye kadar 15 ml göz kremini 6 ay içinde tamamen bitiremedim.Hep süresi dolduğu için atmak zorunda kaldım.Göz çevresine ufacık bir miktar yetiyor da artıyor bile.Belki kullanım ömrü 6 ay olmasaydı ozaman bitirebilirdim.Genelde clinique setlerinin içinde bu kremin 5 mllik boyutlarından kavanoz şeklinde olanı oluyor.Onları kullanmayı daha çok seviyorum çünkü bitirebiliyorum.
Gelelim göz kreminin özelliklerine.Clinique bu krem için düzenli kullanımda ince çizgileri onarır şişlikleri ve morlukları yok eder demiş.Bence okadar iddialı değil.Bir kere sorunlu gözaltlarına sahipseniz uzak durun!Çünkü size yeterli gelmeyecektir.Yine çok çok  kuru gözaltlarınız varsa tavsiye etmem.Bu krem oldukça hafif yapılı gözaltlarına ağır gelmeyen yormayan cinsten..Normal gözaltlarınız varsa verdiği nem bence gayet yeterli.Hafif morluklara da iyi geldiğini düşünüyorum.Hafif yapısıyla göz çevremde hiçbir yağlanmaya sebep olmadı..Benim gibi bir göz kreminden çok fazla bir beklentiniz yoksa kaliteli bir ürün olsun sadece nem versin diyorsanız deneyebilirsiniz..

2 yorum:

  1. Ben de kullanıyordum ama göz cevremi kuruttu , yeterli de nem vermedi . Ne yazik ki hic memnun kalmadım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için nem vermesi gayet iyi işte tabi herkesin nem ihtiyacı farklı olabiliyor.

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))