17 Eylül 2016

Kiehl's Creamy Eye Treatment // Kiehl's Avokadolu Göz Kremi



Merhaba uzun zamandır yazmak istediğim hatta şu anda nerdeyse dibini gördüğüm göz kremimi nihayet yazabiliyorum.Öncelikle birazcık kendi göz çevremden bahsedeyim.Benim göz çevrem ne yağlı ne de kuru.Normal bir göz çevresine sahibim.Bazen uyku yorgunluk gibi faktörlere  bağlı olarak hafif morluklarım oluyor onun dışında problemli bir göz çevrem yok.Daha önce Skincode markasının bir kremini kullanıyordum onun da yazısını yazacağım.Bu kremi alma sebebim içerisinde avokado olması.
Çünkü ben bir ara avokado ile yüzüme maske yapıyordum inanilmaz faydasını görmüştüm.Hatta bir ara isterseniz yaptığım maskelerle ilgili de bir yazı hazırlayabilirim.Neyse çok uzattım şimdi gelelim asıl konumuza;))


İlk önce kremin eksi yönünden bahsetmek istiyorum çünkü benim için tek bir eksisi var.O da ambalajı..Ben böyle parmak daldırılan ambalajlardan pek hoşlanmıyorum ve hijyenik bulmuyorum.Uygularken de kulak çubuğu ya da makyaj düzeltme çubuklarıyla ürünü içinden öyle alıp kullanıyorum.


Kremin yapısı oldukça yoğun.Hemen emilmiyor.Makyaj altına uygulayacaksanız uyguladıktan sonra bir 10 dakika beklemek lazım.İlk uyguladığım zaman nasıl emilecek acaba diye endişelenmiştim ama bir süre sonra emilip göz çevrem yumuşacık oldu.


Verdiği nem gerçekten güzel.Kırışıklıkları geçirmek için değil ama ileride oluşabilecek kırışıklıkları engellemek için kullanılabilir.Bence kırışıklıkların en büyük sebeplerinden biri cildin yeterince nemlendirilmemesi.Kiehl's avokadolu göz kremi göz çevresini çok çok güzel nemlendiren hatta neme doyuran bir krem.Bu arada Göz altı şişliklerine yada morluklarına herhangi bir etkisi olacağını sanmıyorum.Ama iyi nemlendiren bir göz kremi arayışı içerisindeyseniz kesinlikle tavsiye ederim.Kiehls's mağazalarına giderek denemek için testerını da isteyebilirsiniz.Ürün 15 ml ve satış fiyatı 89 tl..Buraya tıklayarak online olarakta satın alabilirsiniz.




9 yorum:

  1. Bunu alıp sadece geceleri kullanabilirim

    YanıtlaSil
  2. Benimde merak ettiğim bir ürün aslında kullanan yaşıt arkadaşlarda çok ama 22 yaş için ağır bir ürün olur mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kivami yogun ama agir bir krem degil bence magazasindan testerini isteyip bir deneyebilirsin bence :)

      Sil
  3. çok güvendiğim bir marka Kiehls, bu ürün de güzeldir mutlaka.

    YanıtlaSil
  4. Yoğun göz kremlerini çok seviyorum. Gündüz de kullanıyor musun? 10'dakika beklemek her gün zorlayabilir sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni pek zorlamiyor ama acelesi olanlar icin belki olabilir Ben gunduz goz kremi pek kullanmiyorum genellikle gece yatmadan once kullaniyorum bazende o gun goz cevrem kuruysa makyajdan once

      Sil
  5. Göz altlarım kuru o sebeple ben hiç memnun kalmadım :/

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))