10 Eylül 2016

Note Sunglow Fondöten



Bugün bütün yaz deli gibi kullandığım şu anda nerdeyse bitmek üzere olan çok sevdiğim bir üründen bahsedeceğim.Note markasının sunglow fondöteni..Fondöten dediğime bakmayın bence kesinlikle fondöten sınıfında bir ürün değil.Benim için çok amaçlı olarak kullandığım ürünlerden biri.Kullanım yerlerinden bahsetmeden önce biraz ambalajından bahsetmek istiyorum...



Ambalajı bronz renkli 35 mllik tüp formunda..Kapağına biraz dikkat etmekte fayda var belki de benimkinde sorun vardır onu bilemicem ama bazen benimki çok iyi kapanmıyor.Spf 15 içeriyor ve çok hoş bir kokusu var.


Bendeki en açık rengi 10 numara..Cilde çok hoş bir bronz renk veriyor.


Kullanım alanlarına gelecek olursak isterseniz tüm yüzünüze fondöten gibi uygulayabilirsiniz.Yalnız bu üründen fondöten beklentiniz varsa almayın dediğim gibi fondötenle alakası olan kapatıcı bir ürün kesinlikle değil.Tüm yüzünüze uyguladığınızda ten renginizden biraz daha bronz hoş bir görüntü elde edebilirsiniz.Ama bu şekilde kullandığınızda boynunuza da bir bronzer uygulamayı unutmayın.Lakin yüz ve boyundaki renk farkı pek hoş durmayacaktır:))

Benim en çok kullandığım şekli ten ürünümle karıştırarak kullanmak yada allık olarak yanağıma uygulamak..Ten ürünüyle karıştırdığınız zaman ten ürününüzün rengini birazcık koyulaştırıp daha doğrusu bronzluk katıp aydınlık bir makyaj elde edebilirsiniz.Yanağıma allık olarak uyguladığımda ise hafif bronz ve ıslak hoş bir görünüm elde ediyorum.Aşağıdaki resimde allık olarak uyguladığım hali var.


Bir diğer uygulama şekli ise aydınlatıcı olarak makyajınızı tamamladıktan sonra elmacık kemiklerinizin üzerine uygulamak.Bu şekilde de gerçekten ıslak ve hoş bir görünüm veriyor.

Kısacası aydınlık ıslak ve bronz tonlardaki makyajlardan hoşlanıyorsanız kesinlikle bakmanızı tavsiye ederim.Satış fiyatı 25-30 lira civarında ama indirimlerde çok daha uygun fiyata satın alabilirsiniz.

6 yorum:

  1. Ben de çok seviyorum bunu 😄

    YanıtlaSil
  2. çok güzel allık ya da bronzer olarak kullanılır cidden yazın. çok da yakışmış. aslında açık tenliyim bana gider mi bilmiyorum ama bi bakacağım renklerine.. elinize sağlık =) iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bnde acik tenliyim 10 numarasini kullanabilirsiniz resimde gordugunz gibi bronzluk verip beyaz ten rengini de kiriyor:) size de iyi bayramlar sevgiler

      Sil
    2. Bnde acik tenliyim 10 numarasini kullanabilirsiniz resimde gordugunz gibi bronzluk verip beyaz ten rengini de kiriyor:) size de iyi bayramlar sevgiler

      Sil
  3. Duruşuna bayıldımm çok yakışmış :))

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))