27 Nisan 2013

Cilt Bakımı ..

Bugün kullandığım cilt bakımı ürünlerimden bahsetmek istiyorum.Benim cilt bakım için kullandığım ürünler ikiye ayrılıyor.İlki her gün kullandığım günlük cilt bakım ürünlerim diğeri ise makyaj yaptığımda temizlemek için kullandığım ürünler...


Vichy normaderm serisi günlük kullandığım cilt bakım ürünlerimden.Hergün sabah ve gece yatmadan önce kullanıyorum.Sabah kalktığımda yüzümü temizleme jeliyle yıkıyorum.Sonra tonikliyorum.Tonikten sonra biraz bekliyorum ( tonikten hemen sonra nemlendirici krem sürmemeliyiz çünkü cilt gerildiği için nemlendiriciyi çok çabuk emiyor ) ve nemlendiricimi sürüyorum.Yine gece yatmadan öncede aynı şekilde..Cildiniz cilt problemlerine yatkınsa cilt hassasiyetine sahipseniz rahatça kullanabilirsiniz.Ciltteki problemlerle mücadele eden bir bakım serisi.Aklıma gelenler kızarıklık gözenekler siyah nokta sivilce parlama düzensiz renk görünümü...Sol taraftaki temizleme jeli suyla temas edince köpüren bir jel cildi kurutmadan temizliyor.Onun yanındaki tonik gün içinde cildimizde meydana gelen kiri sebumu temizliyor.Toniği özellikle çok sevdiğimi belirtmek isterim.Toniğin yanındaki gece sürülen nemlendirici krem.Cildimizdeki siyah nokta akne gibi sorunlar özellikle gece meydana gelirmiş.Bu kremde gece yatmadan önce o tarz cilt problemlerini en aza indirmek için sürülen bir krem.Ve onun yanındakide gündüz sürdüğüm nemlendiricisi.Gündüz kreminin pompalı şişesini çok sevdim güzel nemlendiriyor.Uzun zamandır uzun süre değiştirmeden kullanabileceğim bir seri arıyordum buldum :) Bu ürünlerin hiçbirinde sabun paraben alkol yok.Hassas ciltlerede uygun.


Bu ürünlerimide makyaj yaptığım zamanlarda makyajımı temizlemek için kullanıyorum.Bioderma h2o yu ben sadece göz makyajımı çıkarmak için kullanıyorum.Göz makyajını hem güzel çıkartıyor hemde gözlerimde yanma veya herhangi bir probleme yol açmıyor.La roche posayın toniğini makyajımı çıkarttıktan sonra kullanıyorum.Aslında normalde diğer toniğimi kullanırım makyaj çıkarttıktan sonra kullanmak için ekstra bir tane daha tonik almaya hiç gerek yok.Ama ben bunu daha önce almıştım bitsin diye kullanıyorum ve pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim.Lush un nemlendiricisinin yazısını bloğumda bulabilirsiniz gerçekten çok seviyorum.Başka nemlendirici kullansamda yinede onuda kullanıyorum benim cildime çok iyi geliyor :) diadermine jelide yüzümdeki makyajı çıkartmak için kullanıyorum..


Garnier in bu ürününü bilmeyen yok herkes gibi bende çok seviyorum kaç kutu bitirmişimdir hatırlamıyorum:)
Genelde banyodayken kullanıyorum.La roche posayın termal suyunu çok seviyorum.Ciltteki hassasiyeti azaltıyor ve rahatlatıyor.Özellikle hassas ciltler için tavsiye ederim.Ben termal suları yazın daha çok kullanıyorum.Bu arada yeni öğrendiğim bir etkiside cilt yaşlanmasını geciktiriyormuş..Tamamen zararsız bir ürün olduğu için çocuklar bile kullanabiliyor.



Watsons ta satılan green tea serisi gerçektende mükemmel bir seri..Hem ekonomik hemde bence pahalı markalar kadar başarılı.Ben bu iki ürününü haftada en az 1 kez muhakkak kullanıyorum.Maskesi antioksidan etkili.Çok hoşta bir kokusu var ama herkes severmi bilmem..Ben bu koca kutuyu tam hatırlamıyorum ama sanırım 5.90 yada 6.90 gibi bir rakama almıştım.Yüz ovma jelini yani peelingini hassas ciltler rahatça kullanabilir.Çünkü içindeki tanecikler çok küçük ve belli belirsiz.Köpüren bir peeling :)



Son olarak bu lancome kutusundaki üründe kiehl's kil maskesi..Peki neden bu kutuda?Çünkü bu ürünü ben almadım varlığından haberim bile yoktu.Ablam almış hemde çokça almışş banada denemem için bu kutuya koyup verdi.İyikide verdi bitince hemen alıcam.Özellikle siyah noktalar için fazlasıyla yararını gördüm çok güzel bir maske.Ayrıca gözenekleride çok güzel temizliyor.Haftada bir kez buhar banyosu yaptıktan sonra bu maskeyi kullanıyorum.Geniş gözenek probleminiz varsa onada çok iyi geldiğini duydum.

GÜNCELLEME:vichy normaderm nemlendirici kremi uzun süre kullanım sonucunda bende yağlanma yaptı ki yağlı bir cildim yoktu artık var.ne zaman bu kremi sürsem oluyor.Gündüz kremi olan yani pompalı beyaz şişedeki üründen bahsediyorum.Mecbur onu kullanmayı bıraktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))