26 Şubat 2013

Yurtdışı alışverişim:)))

Yaklaşık 1 ay önce benefitin san francisco sitesinden sipariş vermiştim.Yurtdışından sipariş vermemin en büyük sebebi malum ülkemizde benefit ürünlerinin fiyatlarının dışarıya göre oldukça pahalı olması.Hatta nerdeyse yarı yarıya:S neyse açıkçası biraz umutsuzdum aradanda 1 aydan biraz fazlada zaman geçti.normalde 7-21 iş günü diyordu hal böyle olunca ümidi kesmiştim.Ama.....:))şu an çocuklar gibi mutluyum yok yok hatta dahada mutluyum:)))az önce kapı çaldı apartman görevlimiz elinde bir paketle bu size gelmiş diyince ilk önce bir afalladım (beklediğim herhangi bir kargom yoktu) sonra jeton düştü:)nerdeyse 
apartman görevlimize sarılacaktım valla.ŞAKA ŞAKA:)))benefitlerime kavuştum benden mutlusu yok.en yakın zamanda yine sipariş verebilirim valla:)





Ürünleri kullandıktan sonra tek tek tanıtıcam.

35 yorum:

  1. merhaba :) hangi siteden sipariş verdiğini de paylaşabilirmisin :)
    benefit yurtdışında da pahalı bir marka ama buraya göre daha ucuz tabi .
    bende beklerim bloguma =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.benefitcosmetics.com/ bu siteden canım :)

      Sil
  2. ben bu yasak işini çözemedim vala insanlara yasak var diyim işkence mi yapıolar nedir. iyi günlerde kullan canm benm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla canım bende anlamadım ben elf cosmetics yurtdışı sitesindende alışveriş yapıyorum tabialışveriş yapmadan önce mail atıyorum Türkiye ye gönderim yapıyorlarmı diye yasak yüzünden sadece strawberryden
      alışveriş yapamıyorum :(

      Sil
  3. Hey çok güzel.Güle güle kullan.Ben de sipariş vericem :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller. tanıtımını bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan :) Benim de şu an beklediğim 4 yurtdışı siparişim var, gözüm kapıda bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmemmi:))inşallah en kısa zamanda kavuşursun :)

      Sil
  6. Böyle geldiğini görünce daha bir alma isteğim geliyor hehe :)) Güle güle kullan canımm benimm

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller,güle güle kullan hepsini:)

    Bizler içinde swatchlarını paylaş olur mu?

    YanıtlaSil
  8. NAsı ya inanamıorum ee gümrükkk? Ben de hemen sipariş vereceğimmmmmmmm..


    Güle gül kullan çok güzellerrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gümrüğe takılma olasılığı hala var onu göze alıp verdim :) yani gelmeyedebilirdi

      Sil
  9. Vallaa ben de gözlerime inanamadım nasıl gelmiş fiyattan dolayı da takılmamış. Paletin üzerinegift mi yazdılar bi de fiyat yazmışlar mı? Hepsi çok güzel güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)paketin üstünde hepsinin fiyatları yazıyor valla kozmetik olduğuda belli yani. olsun olsun ne güzel işte rahatça alışvriş yapalım bzde:)

      Sil
  10. Güle güle kullan canımm yaa bende yurtdışı sipariş vermek istiyorum ama takılma olasılığı kafamı karıştırıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 130 veya 150$ altında sorun olmuyor diyolar ama tabi bilemem:)ben birazdan yine sipariş vericem :)

      Sil
  11. sanırım ben de sipariş vereceğim yaaa çok güzeller güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  12. Eee süper olmuş harika, güle güle kullan yeni benefitcanları :)

    YanıtlaSil
  13. güle güle kullanın çok güzel görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
  14. Valla süper. Yasağa ragmen gelmişler. Ben amazondan 1 ay once real tecn fırca siparişi verdim hala gelmediler korkmaya basladım:( Banada beklerim.

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Harika ya heveslendim şimdi. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  16. bende bir blogta 130 dolara kadar alışveriş yapabileceğimizi sorun olmadığını okumuştum ama sizden özellikle rica ediyorum nasıl yurt dışından alışveriş yapıyoruz ingilizce mail atıyoruz bize anlatın bende real techiques fırçalardan almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle şunu belirteyim normalde kozmetik adına bir çöp bile gelmesi yasak paketin gümrüğe takılma olasılığı çok yüksek kozmetikle ilgili siparişleri verirken düşünüp gümrüğe takılma olasılığınıda göze alıp öyle hareket etmek lazım.ben hatta paketin gelmeyeceğinden çok emindim ama şanslıymışım gözden kaçmış olabilir diye düşünüyorum.alışveriş yapacağınız site ile muhakkak iletişime geçin bunun içinde ya biraz ingilizce biliyor olmanız lazım yada ingilizce bilen birisinden yardım alabilirsin veya translate te çeviri yardımıyla iletişim kurabilirsiniz.bazen çok düzgün çevirmesede işinizi göreceğine inanıyorum.real fırçalardan daha kendim almadım ama bikaç arkadaşım amazondan sipariş verip almıştı. biraz uzun sürmüştü gelmesi diye hatırlıyorum ama gelmişti.

      Sil
  17. Olayı şuan çözmüş bulunmaktayım. Yılda 5 kez alışveriş yapma hakkımız varmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa hic duymamistim bunu. Nerden öğrendin? Kozmetik olarakmi yurtdışından 5 kez hakkimiz varmış.

      Sil
  18. Canim ulke olarak nereyi sectin ? Turks and caicos adalari diye bir yer var ama :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye yi seçmiştim sanırım artık göndermiyorlarmış bir arkadaşım benden sonra sipariş vermek istemiş mail atmış Türkiye ye gönderemiyoruz demişler anlamadım valla :S

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))