30 Nisan 2013

Ro`s Argan Body Conditioner





Çok fazla lush ürünü kullanıyorum memnun olduklarımda var olmadıklarımda...Bugün bahsedeceğim ürün memnun olduklarımdan.Hatırlarsanız şu yazımdaki be mine setinden almıştım.Sevgililer günü için çıkarttıkları hediye setinin içinden 45 gramlık ro's argan body conditioner çıkmıştı.İlk önce ne olduğunu anlamamıştım.
Kutunun içinden çıkan minik kitapçıkta ne olduğu nasıl kullanıldığını okuyunca hahhh dedim tam benlik :))
Ben üşengeç bir insan olduğumdan olsa gerek banyodan sonra kremlenmek kısmı bana çok zor gelir.Lush buffy i bulunca bu yüzden dünyalar benim olmuştu ;) ( buffy yazısı için buraya ) Bu üründe hemen hemen onun gibi.Yapı olarak sert değil bildiğiniz krem formunda.Buffy gibi peeling etkisi yok.Bu ürünü şu şekilde düşünebilirsiniz saçımızı şampuanladıktan sonra saç kremi kullanırız bu da vücut için aynı işlevi görüyor.Banyodan çıkmadan vücuda bu kremi uyguluyorsunuz durulanıp çıkıyorsunuz bu kadarrr :) sonuç
yumuşacık misler gibi kokan bir cilt.Kokusu da çabuk çıkmıyor.Kutunun dibini görmeden resimlemek aklıma gelmedi ama bitmeden yakaladım :)) Bana kalsa banyo ürünlerini bolca kullandığım için bu 45 gramlık kutu ilk banyomda bitebilirdi bitmesin diye kendimce az az kullandım 3 banyo sonra bu halde yani çok çabuk bitti:S Sanırım 240 gram olarak satılıyor fiyatıda 66tl.Her banyoda kullanılan bir ürün olduğu ve tüm vücuda uygulandığı için çabuk bittiği göz önüne alınırsa fiyat olarak bana biraz fazla geldi..Şimdi kendi sitesinde ürün hakkında neler yazıyor ona bakalım...Yazı siteden alıntıdır..

Duşta hem cildi temizleyip, hem de nemlendirmek isteyen gül hayranları için… Shea, kakao, fındık ve badem, gliserin ve egzotik cupuacu yağı cildinizi nemlendirir, B Vitamini ve mineral dolu, Goji berry meyve suyu cildinizin görünümünü iyileştirir,Selvi yaprağı özü,cildi dengeler, terlemeyi azaltıcı, gerginlik ve stres azaltıcı etkiye sahiptir. Sadece Fas’ta yetişen nadir kaldığı için de UNESCO tarafından korumaya alınan Argan ağacının çekirdeğinden elde edilen, oldukça değerli anti-aging argan yağı besleyici, E vitamini zengini olup kuru ciltler için idealdir. Vanilya ve gül ekstrası da hoş kokularından dolayı ilave edilmiş olup, E vitamini zengini, sakinleştirici, gül yağı da bir diğer içeriğidir. Duş jeli yada sabunla yıkandıktan sonra, aynı saçınıza uyguladığınız saç nemlendiricileri gibi, cildinize sürünüz, sonra suyla durulanıp, yavaşca cildinizi kurulayınız...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))