9 Temmuz 2013

Ben Kimim ?-MİM

Sevgili Makyaj Kelebeği beni mimlemiş.Çok teşekkür ediyorum ve sorulara geçiyorum..

-Ben Kimim?

İsmim Gizem.1988 doğumluyum.2009 yılından beri evliyim.İstanbul'da yaşıyorum.Ailenin en küçüğüyüm. Bir ablam var.Doğma büyüme İstanbulluyum.Aslen de İstanbulluyuz.Şimdi herkes İstanbulluyuz diyor diye düşünenler olacaktır ama gerçekten öyle.Baba tarafından 7 kuşak İstanbulluyuz.Annem de Balıkesir'li.

-Bloğumun Adı Nerden Geliyor?

Bloğu açarken isim hakkında çok düşünmedim.Aklıma ilk gelen ismi kullandım.Pek yaratıcı değil ama olsun yinede seviyorum :)

-Blog Açmaya Nasıl Karar Verdim?

Bloğumu açana kadar herhangi bir bloğu takip etmiyordum.Bloğu açtıktan sonra blog dünyasından haberdar oldum diyebilirim.Benim blog açma sebebim sıkıntı yaşadığım bir dönemde aklımı dağıtmak içindi.İyiki açmışım :)

-Neden Kozmetik Bloğu?

Evet bir kozmetik bloğu ama zaman zaman başka uğraştığım şeylere de yer vermekten hoşlanıyorum.Aslında kozmetik ağırlıklı olsa da sadece bir kozmetik bloğu değil.Neden kozmetik sorusunun cevabı ise daha doğduğumda belliymiş.Doğar doğmaz doktorlar bana süslü bebek demişler :)) 

-Kişiliğim?

Kova burcuyum.Ama kova burcunun da ilk devresindenim.Bütün özelliklerini taşırım.Özgürlüğüm benim herşeyim.Bu bakımdan eşim yönünden çok şanslıyım.Evlilik içinde özgürlüğümü rahatça yaşayabiliyorum.
Baskıdan hiç hoşlanmıyorum.Baskı altında olduğumu hissettiğim an kaçabilirim :) Fazlasıyla asiyim..Ruh halim çok sık değişmez ama en ufak birşey de beni mutsuz edebilir.Fena halde obsesifim.Zaman zaman anksiyeteler de yaşıyorum :S Heyecanlı bir yapım var.Ama pek belli etmem.Gülümseyerek uyanırım.Çocuk ruhluyum.Yerimde duramam.Sevdiğim insanların yanında kendim gibi olurum.Yeni girdiğim ortamlarda beni oldukça soğuk bulabilirsiniz.Sinirlendiğim zaman aşırı sinirlenirim.Bu özelliğimi sevmem.En çokta haksızlık karşısında sinirlenirim.Bir de aşırı hayvan sevgim var :) ♥

-Hoşlandıklarım..

Hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında mutfak geliyor.Yemek yapmaktan inanılmaz derecede keyif alıyorum.Benim en büyük hobilerimden biri.Yemek yemeye de çok düşkünümdür.Yediklerime inanamazsınız :) Evimin bir kısmı atölye haline gelmiş durumda.Ahşap cam her türlü objeyi boyayıp değiştirmekten hoşlanıyorum.Şu aralar yapmasam da bir ara yağlı boya resim yapıyordum.

-Hoşlanmadıklarım..

İnsanlarla hemen samimi olan herkesle canımlı aşkımlı konuşan kişilerden hoşlanmam.O kadar samimiyetin altında aslında çok yapmacık ve samimiyetten uzak olduklarını düşünürüm.Bir de kıyafetlerimi makyaj eşyalarımı ve kitaplarımı paylaşmaktan hoşlanmam.

-En Sevdiğim Makyaj Malzemem

ruj ve rimel..

-Çantamda olmazsa olmaz...

allık ve ruj :)

-En Son Okuduğum Kitap 

Obsidiyen


Bende sevgili Audreyin Şekerleri ni mimliyorum ..


4 yorum:

  1. Canım çok teşekkürler. Seni okumak ,okurken de kendimden bir şeyler bulmak çok keyifliydi..Çok çok öpüldün canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ♥ ♥ ♥ asıl ben teşekkür ederim sana sayende kendimi tanıtma imkanı bulmuş oldum :)

      Sil
  2. Hayvanları ben de çok seviyorum bir ortak özelliğimizi buldummmmmm :)

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))