22 Temmuz 2013

Rimmel London Scandal Eyes Show Off Maskara


Bir kere kullanıp beğenmeyip bu ne biçim rimel yeaaaa diye uzunca bir süre kenarda beklettiğim Rimmel London Scandal eyes show off maskarayı bu ara çok seviyorum.Muhtemelen ilk denediğimde sürmeyi becerememişim.Silikon sık kıllı değişik bir fırçası var.Bence marifeti fırçasında çünkü pek sevemediğim bir rimeli bu fırçayla denediğimde hoşuma gitti :) Benim kirpiklerimi birçok maskaraya nazaran çok daha güzel ayırdı.Resimlerde gördüğünüz iki kat uygulanmış hali.Rimmel London ürünlerini watsonslarda bulabilirsiniz.

19 yorum:

  1. ehe güzelmis ben beğenıyorum gule gule kullan^^

    YanıtlaSil
  2. Kirpiklerin harika görünüyor canım:)

    YanıtlaSil
  3. Az kalsın kaşları da geçiyormuş kirpikler :D güle güle kullan çok güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
  4. kirpiklerinin doğal halide uzun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett uzun ve sık :)
      sanırım hiçbir maskara bu kadar uzatamaz :)

      Sil
  5. Valla maskaranın feriştahı gelse benim kirpiklerimi böyle yapmaz, işin sırrı senin kirpiklerinde canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maskaranın da biraz payı var ama ;)
      çok teşekkürler...

      Sil
  6. Kirpiklere bak maşallahh <3 Maskaranın da etkisi olmuş ama senin kirpikler şahane yahu! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım mutlu oldum ^_^
      evetttt biraz maskara biraz kirpikler sonuç böyle oldu ;)

      Sil
  7. Fırça çok değişik ama kirpiklerde süper olmuş baya başarılı bir maskaraymış sevdim,güle güle sürüştür :*)

    YanıtlaSil
  8. kirpiklerin ne kadar güzel maşallah diyim nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
  9. bu maskarayı ben de en başta aynen senin gibi deneyip beğenmemiş ve bir kenara atmıştım. çok kuru gelmişti, indirimden de aldığım için "acaba kurumuş maskarayı mı kakaladılar bana?" diye düşünmüştüm. meğer marifeti kuru formulündeymiş. şimdi ben de seviyorum. birkaç kez uyguladıktan sonra fena bir görüntü vermiyor. yine favorim diyemem ama en başta düşündüğüm kadar kötü değil kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen :) orta karar bir maskara ama fırçası çok iş görüyor ...

      Sil
  10. Huuhaaaa tam istediğim maskar ki ben bunu 4 kar sürersem ne oluşur düşünemiyorum :))))

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))