29 Ekim 2014

Benefit BAD gal Lash Maskara Yorumlarım


Elimde bulunan 4gr lık deluxe boyu..Aldığım bir setin içinden çıkmıştı.Fırçası oldukça büyük ve sık kıllı.Benim sevdiğim tarzda fırçaya sahip.Bu tarz fırçalar genellikle hacim verme konusunda başarılı olurlar.Fakat fırçasına göre verdiği hacimi fazla bulmadım.



Resimlere aldanıp ta hacim konusunda iyi diye düşünmeyin.Lakin benim kirpiklerim gür ve uzunlar maskaranın bana kattığı ekstra bir hacim yok.Ben uzatma konusunda başarılı buldum.Birde topaklanma yapmaması hoşuma gitti.Resimdeki 2 kat uygulanmış hali.Tek tek ayırma konusunda çok sık ve karışan kirpikleriniz yoksa gayet iyi.Benim karışıp yapışan kirpiklerimi bile fena ayırmadı.(yinede kirpik ayırma konusunda clinique high lengths üstüne tanımam.)Gün içinde akma problemi ile karşılaşmadım.Çok yüksek bir hacim beklentiniz yoksa özellikle de günlük kullanım için önerebileceğim güzel bir maskara.




                                            ♥okuduğunuz için teşekkürler♥




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))