8 Ekim 2014

Gratis Bayram Alışverişim



Bu seferki indirim alışverişim tamamen ihtiyaca yönelik oldu.Renkli kozmetik ürünü almadım.Zaten ilgimi çekende pek birşey yoktu kalmamıştı.Çünkü ancak indirimin son günü gratise gidebildim.
Şimdi neler almışım bir bakalım :) 




Garnier saf ve temiz 3'ü 1arada ; uzun zamandır kullandığım bir ürün bittikçe de alıyorum.En çok maske olarak kullanıyorum.

Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu;merak ettiğim bir üründü.Bioderma yeni bittiği için bu sefer bunu denemek istedim.

Vaseline nemlendirici;Ben koca koca vücut nemlendiricilerini bitiremediğim için bu sefer mini boyunu aldım.En azından ziyan olmasın.

Nivea göz makyaj temizleyicisi;Benim göz makyaj temizleyicileri ile başım dertte.Şimdiye kadar çok memnun kaldığım bir ürün bulamadım.Devamlı değiştirip duruyorum.Buna da şans vermek istedim. Özellikle gözlerimi yakmayan ve iyi temizlediğine inandığınız bir göz makyaj temizleyicisi varsa önerilerinize açığım.:)


China Glaze ın bu ikili setinin fiyatı oldukça uygundu.EE renklerde güzel olunca hemen sepete attım. Fiyatı 12.50..Bebekle olunca çabuk kuruyan ojeler hayat kurtarıyor.Flormar quikdry işime çok yarıyacak..;)


İkisini de ilk kez kullanıcam.Şimdiden söyleyeyim vaseline kokusu harika..
Lapitak topuk kremine de bu aralar ihtiyacım var bakalım işe yarıyor mu?



Taft saç spreyi favorim.Spreyin o rahatsız eden sertliği olmadan saçlarımın şeklini koruyor.
Aussie 3 minute miracle saç bakım kremi ; İlk kez deneyeceğim.Merak ediyorum.


Cilt temizliğimin olmazsa olmazı benri kare pamuklar ..


Küçük makası kaşlarım için aldım.Kaş makası yapacağım :))
Next tokalardan çok memnunum..
Dalan el kreminin kokusunu ve minik olmasını çok seviyorum.Büyük el kremlerini yine çabuk bitiremediğim için sevmiyorum.


Orkid infinity denemek istediğim bir üründü.Çok övüldü ve bende merak uyandırdı.

Benim bayram alışverişim bu kadardı siz neler aldınız??:)) 






6 yorum:

  1. Aynı makası ben de kaş makası olarak kullanıyorum.İnanılmaz muntazam kesiyor.

    YanıtlaSil
  2. Garnier iyi güzel bir makyaj temizleme suyu ama ben göz makyajımı temizlemiyorum çünkü yakıyor :/ onun dışında seversin bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zatn bu tarz urunler goz makyajini temizlemede cook yetersiz oluyor bende goz icin kullanmayi düşünmüyorum

      Sil
  3. bu indirimde bende sırf ihtiyacım olanları aldım,aşırıya kaçmadım:)) güle güle kullan

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))