17 Kasım 2014

Bebek Alışverişi #1#

Merhaba bu yazımda Ada için yaptığımız alışverişlerden bahsedeceğim.Yazının çok uzun olmaması için hepsini bir postta değil bölüm bölüm olarak hazırladım.



İlk olarak bebek bakım ürünlerinden bahsetmek istiyorum.Bu konuda ürün çeşitliliği oldukça fazla.Biz Mustela yı tercih ettik.


Sol baştaki yenidoğan da dahil kullanabilen saç ve vücut yıkama şampuanı.
Ortadaki vücut losyonu.(her gün banyo sonrası masaj eşliğinde hanfendiye uyguluyoruz bayılıyor)
En sondaki yüz nemlendiricisi henüz hiç ihtiyaç duymadığım için kullanmadım.Açılmadan duruyor.


Bunlarda kullandığımız pişik kremleri.Resimde bepanthol eksik oda çok iyi.Ama benim en memnun kaldığım sudocrem oldu.Büyük boy olan Ada nın odasında küçük boy olan banyoda duruyor.Mustela yı ise çantada taşıyorum.Sudocremin ambalajını pek hijyenik bulmadığım için dışarda taşımıyorum.Tüp ambalajların kullanımı daha rahat oluyor.


Physiobebe Mustela nın bebek temizleme suyu.Durulanmayan bir ürün.Hassas bölge ve yüz temizliğinde kullanılıyor.


Burun ve göz bakımında kullandığımız ürünler.Ben ilk önce otribebeyi almıştım fakat bebedor markasınınkini daha çok beğendim.Burun aspiratörünü doğumdan beri kullanıyorum.Bebeğim hem daha iyi uyuyor hem de daha rahat nefes alıyor.


Hava nemlendiricisi..Tabiki şart olan bir ürün değil.Ama kaloriferleri yaktığımızdan beri odanın nem seviyesi oldukça düştü.Kalorifere takılan suluklardan denedik yeterli gelmedi.O yüzden alma ihtiyacı duyduk ve memnun kaldık.


Normal telsiz yerine kameralı telsiz almaya karar verdik.Kameralı telsizde şart bir ürün değil.Ama benim için şarttı.Çünkü Ada uyurken hiç rahat oturamıyordum devamlı gidip odasına bakıp duruyordum o uyurken benimde eve kendime vakit ayırmam gerekirken 5 dakikada bir onu kontrol ediyordum.Bu şekilde içim rahat etti.Hemde Ada kendi odasında uyumaya başladığında çok rahat ettik.Uykumu bölmeden onu kontrol edebiliyorum.(uykumu bölmeden kısmı biraz hayal diş sancılarımız başladı )Bu ürünün görüntü ve ses kalitesi de çok iyi gayet memnunuz.


Medisana infrared ateş ölçer.Ayrıca oda sıcaklığını ve sıvıların sıcaklığını da ölçüyor.Çok fonksiyonlu olduğu için kullanışlı.Ateşi de doğru ölçtüğüne inanıyorum.


Geldik benim herkese kesinlikle önereceğim ürüne Korbell bebek beziçöp kovası .Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum.Keşke ön yargılarım olmasaydı da doğduğu andan itibaren alsaydım.Bebek bezi için özel bir çöp kutusu almayı düşünmedim.En önemli sebebi koku ve hijyenden dolayı almak istemedim.Bu çöp kutusunu eşim almış.İyiki de almış yanılmışım.Kokuyu hiçbir şekilde dışarı yansıtmıyor.Çok çok pratik.

2 numaralı resimde bezlerin atıldığı yer gözküyor.
3. resim çöp poşetinin değiştirildiği yer.O kapağı açarak poşeti çekip kapağın kenarındaki yere poşeti bastırarak (4. ve 5. resim) poşeti kesip kirli torbayı alıp düğüm atıp çöpe yolluyoruz.
6. resimde görüldüğü üzere poşet kesildiği için alt kısım yırtık oluyor.Yeni poşetimizi hazırlamak için 7 numaradaki gibi poşete düğüm atıyoruz ve yeni bez poşetimiz hazır (8numara)
Bu sistemin en iyi özelliğide kirlettiğimiz kadar poşet kullanabiliyor olmamız.


Bu kısımdan da poşet bitince yenisi takılıyor.


Bunlarda poşetler.

Çöp kovasının fiyatı 39.90 tl.Bir diğer önemli özelliği de çocuk kilidinin olması.

Bir sonraki bebek alışverişi 2 yazısında görüşmek üzere :)



                                                     ♥Okuduğunuz için Teşekkürler♥








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))