4 Kasım 2014

Nuxe Çok Amaçlı Kuru Yağ



İlk önce nedir bu kuru yağ ona açıklık getirelim.Diğer badem yağı susam yağı gibi yağlar biliyorsunuz saça kuruyken uygulandığında saçı yağlandırır oldukça kötü bir görüntüye neden olur.Bu nedenle de saçta kuruyken kullanımı uygun değildir.
Bu tarz kuru yağları ise saçlarımızda ister nemliyken ister kuruyken kullanabiliyoruz.(yalnız kuru yağda olsa netice de yağ..kullanım miktarına dikkat etmezsek saç yine yağlı gözükür)

Nuxe Huile Prıdigieuse kuru yağı saçımızda cildimizde yüzümüzde kullanabiliriz.Çok amaçlı kullanım alanına sahip bir ürün.Ben vücudumda hiç denemedim ama cildim de ve saçımda kullanıyorum.Özellikle gece yatmadan önce (cilt yenilenmesi geceleri gerçekleşir) cilt temizliğimi yaptıktan ve nemlendiricimi sürdükten sonra bir pamuk yardımıyla yüzümün kuru olan yerlerine daha yoğun olmak kaydıyla bu ürünü uyguluyorum.Cildim kısa bir sürede emiyor.Karma cildimde hiç yağlı bir görüntüye sebep olmadı.Cildime parlaklık veriyor.

Saç için kullanımımda ise tüm saça kullanmıyorum.Sadece saç uçlarım için kullanıyorum.Özellikle belirtiyorum AZ miktarda bir ürünü avuçlarımda biraz ısıtıp saç uçlarıma yediriyorum.Ve saçım kuruyken kullanıyorum.Hiç bir şekilde yağlı görüntü olmadığı gibi saç uçlarım pürüzsüz gözüküyor.
Burda önemli olan az ürün kullanmak yoksa kuru da olsa yağ olduğu için kötü gözükebilir.Unutmadan ürünün kokusuna ise ayrıca bayıldım.Benim hoşuma giden hoş bir kokusu var.Bu arada bu ürünü göz makyajı temizliğinde bile kullananlar var ama henüz hiç denemedim. :)
İçinde paraben bulunmuyor.


                                       ♥okuduğunuz için teşekkürler♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))