15 Kasım 2014

Estee Lauder Perfectly Clean


Bugün size geçen sene bu zamanlarda almış olduğum bir üründen bahsedeceğim.Bu ürünün iki işlevi var.Hem köpük temizleyici olarak hem de arındırıcı maske olarak kullanabiliyorsunuz.Üzerinde tüm cilt tiplerine uygundur yazsa da ben bunu sadece karma/normal ciltlere öneriyorum.
Özellikle kuru ciltler uzak dursun.Çünkü maske olarak kullandığım zaman özellikle burun kenarlarımı çok kuruttu.Yani ciltteki kuru bölgeleri maske olarak kullanıldığında biraz kurutuyor.



Bu ürünü maske olarak birkaç kez kullandım ve o şekildeki kullanımını sevmedim.Her sabah yüzümü yıkarken ve makyajımı temizlerken kullanıyorum.Köpük temizleyici olması ve cildime verdiği o temizlik hissinden dolayı çok severek kullanıyorum.İnanılmaz güzel bir kokusu var.Temizlik kokusunun tarifini yap deseler heralde benim için bu koku olurdu:).Biraz da sabunu andıran bir koku..Hakkında söyleyeceğim fazla birşey yok.Cildi güzel temizleyen harika kokulu klasik bir temizleyici..150 ml ve ben aldığımda fiyatı 82 tlydi.


                                                ♥Okuduğunuz için Teşekkürler♥



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))