19 Ocak 2015

Gratis Alışverişiiii...


Gratis alışverişimde en sevindiğim ürün put a lid on it far bazı oldu.Çünkü abartmıyorum 1seneden fazladır bulunduğum yerdeki gratislerin hiçbirinde bir türlü denk gelemedim.Nerdeyse geldiği gibi hemen tükendiğini söylüyorlar.Bu sefer hele ki indirim zamanı hiç bulabileceğimi  düşünmemiştim.Tamamen süpriz oldu.Balm Voyage paletin renklerine aşık oldum.
Comfort zone zaten bir klasik oldu.Eklips fırçalar hem fiyatları çok uygun hem de bence kaliteleri çok iyi.Maybelline concealer niye aldım onu pek bilmiyorum işte :)) Her işte bir hayırdır belkide hayatımın concealerı olur;)))



Herzamanki benri kare pamuklar..Elidor kuru şampuanı ilk kez deneyeceğim.Aslında şimdiye kadar hiç başka bir markanın da kuru şampuanını denemedim.Çabuk yağlanan saçlara sahibim.Bazen acil dışarı çıkmam gerektiğinde o işi bebek pudraları ile hallediyorum :) BAkalım kuru şampuan nasılmış?? deneyenler varsa yorum bırakabilirler.Anında Mucizevi Bakım kremini organik markasının bu tarz bir ürününü kullanıyorum bitmek üzere ve çok memnunum onun yerine muadil olabilir mi diye denemek için aldım,Çünkü organix in fiyatı biraz Pahalı ve ben çok çabuk bitiriyorum:S Normalde benim cildim karma ama bu ara inanılmaz kuru oldu.Bu ara kuru ciltler için bir temizleyici kullanmak istedim.Loreal in temizleyicisini o yüzden aldım.Aldığım ürünlerden sanırım sadece the Balm ürünleri indirimdeydi.Gratis bu aralar sıkça güzel indirimler yapıyor.Eğer alacağınız birşeyler varsa bence biraz daha bekletin.Çünkü sevgililer günü yaklaşıyor ve bence yine güzel bir indirim bizleri bekliyor.Küçük bir tavsiye bence bu tarz indirimlerde şaşırıp abartmamak için en çok istediğiniz ürünlerin listesini yapıp öyle gitmekte fayda var..:)Okuduğunuz için teşekkürler....

2 yorum:

  1. eklipsin dudak fırçalarından memnun musun, bide amacına yönelik mi kullanıyosun yoksa far ya da eyeliner için mi? ben de almayı düşünmüştüm koyu renk farları az miktarda uygulamak için ama sert kalır diye almamıştım=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak icinde kullandigim oluyor ama daha cok far ve eyeliner icin kullaniyorum ;) fari az miktarda uygulamak icin veya eyeliner cekmek fircanin sert olmasini ben daha cok tercih ediyorum..evet biraz sert ama kaskati da degil bence deneyebilirsin..

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))