21 Ocak 2015

Make Up For Ever HD Serum


Yaklaşık 2aydır kullandığım bu serumu artık yazmanın zamanı geldi.Bu serumu alma sebebim cildimi ne kadar nemlendirirsem nemlendireyim fondöten tarzı bir ürün kullandığımda yüzümdeki bazı bölgelerin pul pul görünmesiydi.Özellikle de birçoğumuza bela olan burun kenarları...
Bu serum cilde nem verip cildimizi makyaja hazırlayan bir makyaj öncesi serumu.Kıvamı su gibi ,hafif ,akışkan yapıda ve renksiz bir serum.Eğer cildiniz kuruysa tüm yüzünüze fakat benim gibi bölgesel kuruluklarınız varsa sadece o bölgelere uygulayabileceğiniz bir ürün.Yağlı ciltler için uygun olduğunu düşünmüyorum.Ben cildimi nemlendirdikten sonra serumu,kuru olan Bölgelere uygulayıp üzerine fondöten veya bb kremimi sürüyorum.Ufacık bir miktarı yetiyor.Sonuç olarak o kötü görüntüden kurtuluyorum.Yalniz cok kuru ciltlerin memnun kalacagini dusunmuyorum.Cunku nemlendirici bir serum olmasina ragmen asiri bir sekilde nem vermiyor.Hatta Burun kenarlarimdaki kuruluga yeterli geldigini dusunmuyorum.Genel olarak cildimdeki kuruluga burun kenarlari haric simdilik en iyi gelen urun Bu sebeple de memnunum. 2014 favorilerini yazmak için geç kaldım ama benim 2015 favorilerimde bu serumu mutlaka göreceksiniz.Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 90 tl olması gerekiyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))