18 Ocak 2015

M.A.C Online Alışverişim


Bu alışverişim aslında çok önce bana ulaşacaktı.Fakat yurtiçi kargonun malum aksaklıkları sayesinde 3 gün sonra nihayet bu sabah bana ulaştı.Aslında aklımda bu aldığım 3 ruj yerine kinda sexy i almak vardı.
Fakat oturduğum yerdeki mağazasında bulamadığım gibi sitesinde de tükenmişti.Kinda sexy i alamadıysam bende yerine 3 ruj alarak hırsımı alırım dedim :))))


Alışverişime gelirsek biten painterly paint potum yerine yenisini aldım.
Mac pigmentlerinden rose rengini aldım.
Rujlara gelirsek sol baştaki kırmızımsı renk retro mat serisinden relentlessly red
ortadaki satin yapıdaki rujlarından spirit rengi
sağdaki ise amplified creme serisinden fast play rengi
prep prime base ise hediye olarak konulmuş.

Alışverişim bu şekildeydi ilerleyen günlerde ürünlerin ayrıntılı yazılarını bloğumda bulabilirsiniz.Bu arada kinda sexy ruja istanbul mac mağazalarında rastlarsanız eğer bana yorum olarak yazarsanız çok sevinirim.Unutmadan katılmak isterseniz eğer instagramda yeni bir çekiliş başlattım.Okuduğunuz için teşekkürler♥

3 yorum:

  1. Aldıklarını güzel günlerde kullan:)
    Fast play'i merak ettim rengi çok hoş gözüküyor.;)

    YanıtlaSil
  2. Pek güzel bir mac alışerişi olmuş. Ruj swatchlarını merakla bekliyorum. :) :*

    YanıtlaSil
  3. merak ettim rengi çok hoş :)

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))