9 Haziran 2015

Nars Orgasm Illuminator / Aydınlatıcı


Sıvı aydınlatıcı kullanmayı seviyorum daha önce şurdaki yazımda ysl dare to glow dan bahsetmiştim size.Bu yazımda da Nars ın sıvı aydınlatıcılarından orgasm renginden bahsedeceğim.Ürün 30ml.Ufak bir miktarı yettiği için ve bir aydınlatıcı olduğu için bereketli bir ürün bence.Küçücük bir miktarı yeterli oluyor.Biraz fazla kaçırırsanız bolca parıldamanız sözkonusu benden söylemesi :))
Rengi şeftali tonlarında ve içinde minik altın yansımalar var.Doğru kullanıldığında oldukça doğal duruyor.Yüzünüzde aydınlatmak istediğiniz bölgeye sürdükten sonra ürünü çabuk bir şekilde yaymanız gerekiyor çünkü çabuk kuruyup sabitleniyor.



Resimde de görüldüğü üzere ıslak ve metalik bir görünümü var.Ben bu ürünü genellikle allığın üstüne hafifçe sürerek kullanıyorum.Özellikle de mat allık sürdüğüm zaman allığı hafif parlatması hoşuma gidiyor.Daha ıslak görünen bir makyaj istediğimde de küçük bir miktar ürünü doğrudan fondötenle karıştırarak kullanıyorum.O hafif ıslak ve sağlıklı görünüm gerçekten hoşuma gidiyor.Ürünü ben Sephora dan satın almıştım.Online olarak satın almak isterseniz makyajtrendi.com dan satın alabilirsiniz.Likit aydınlatıcının başka renkleri de var.Fiyatı 95tl.

5 yorum:

  1. bende de deluxe boyu var 2 tane hala bitmedi daha da kullanırım gibi çok seviyorum yazın bunu şahane duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bayagi kullanirsin ;) hele bronzlasinca daha da nefis durur

      Sil
  2. Çok hoş görünüyor denemek lazım.

    YanıtlaSil
  3. Bende deluxe boyu var ve tam boyunu zorlasam bitiremeyeceğimi biliyorum ama almaya değer çok taze görünüm veriyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten fresh duruyor elimdekini eger bir gun bitirebilirsem kesinlikle yine alirim

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))