7 Eylül 2013

Kozmetik,Bakım,Güzellik,Formda Kalma Mimi

Severek takip ettiğim makyajodam ve kozmetikperisi beni mimlemişler çoook teşekkür ederim :)

Bloğunun adı ve linki: http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz?: 21 ocak 2013 ten beri yazıyorum...

Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu?: Evet şu sıralar :) Aslında çevremdekilere göre kilo problemim yok.Görünürde de öyle gözükmüyor.Ama hayatım boyunca 48-50 kilolardaydım şimdi 55 kiloya çıkınca kendimi kilolu hissetmeye başladım benim ki tamamen psikolojik ;) Yakın zamanda da eski kiloma dönmeyi hedefliyorum :))

Formda kalmak için ne gibi bir yöntem uyguluyorsunuz ?: Elimden geldiğince düzenli olarak plates yapmaya çalışıyorum.Onun dışında zaman zaman koşu bandı...Bir de eğer bir gün sınırları zorlayacak kadar çok yemişsem ondan sonraki bir kaç gün hafif beslenmeye özen gösteriyorum.Bitki çaylarının da çok faydalı olduğuna inanıyorum.Özellikle rezene ve limonlu yeşilçayı sık tüketmeye çalışırım.

Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama, destek vb. ürünleri kullandınız mı ?: Bu tarz ürünleri çok zararlı buluyorum kullanmadım.

Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız bakım kürleriniz var mı?: Ben cildimden çok saçlarıma özen gösteriyorum.Saçlarım için sinameki kürünü bir süre uyguladım.Şimdi ayda 1 kez yapıyorum.Saçlarım için argan ve badem yağı olmak üzere kullandığım bir sürü yağ var.Banyodan sonra özellikle çok bakım yaparım.Saçım için argan yağından ve john frieda frizz ease maskesinden vazgeçemem.
Cildim içinde haftada bir peeling ve iki kezde maske yaparım.Bu sıralar mask of magnaminty favorim.
Nemlendirici olarakta lush imperialis ve bepanthol cilt bakım kremini kullanıyorum.Ayrıca termal su da sıkça kullandıklarımdan ..

Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri: Missha bb krem, benefit watts up,clinique chubby stick ,
mac dolly mix allık,mac soft and gentle,mac prep prime highlighter pen, garnier bb krem ve lime crime rujlarım...

Bende ayna söyle bana yı ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum...

1 yorum:

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))