24 Eylül 2013

Missha Nude Lipliner


Bazı makyajlarda gözlerin içine beyaz kalem çekmeyi çok severim.Gözleri olduğundan daha büyük ve aydınlık gösterir.Son zamanlarda nude renklerdeki göz kalemleri beyaz olanlardan daha çok tercih edilir oldu.Bunun sebebi daha doğal durması ve gündüz makyajına daha uygun olması...

Missha nın sitesinden aldığım bu nude kalem aslında lipliner yani dudak kalemi.Ama ben hiç dudağım için kullanmadım.Nude renklerde bir gözkalemi arıyordum ve bunun rengini de beğenince denemek istedim.
Çok ta güzel oldu.

Dudakta nasıl duruyor bilmiyorum.Gözüme sürüdüğüm bir ürünü dudağıma sürmek istemedim.Ama nude renkte dudak kalemi arayanlarda bakabilirler.Lipliner olduğu için arkasında bir de dudak fırçası var.
Fiyatı 25tl.. İncelemek veya satın almak isterseniz burdan bakabilirsiniz...




5 yorum:

  1. Rengi çok hoşmuş ama fiyatı bir liplinera göre fazla değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum belki... ama simdiye kadar kullandıklarim icinde en kalitelisi icerik olarakta nispeten temiz bir marka o yuzden benim icin uygun

      Sil
  2. çok güzel bir rengi var :)

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))