10 Eylül 2013

NYC Turbo Dry Top Coat


Benim şu sıralar kullandığım tek topcoat!!Sayesinde artık oje kurutucu bile kullanmıyorum.Çünkü ojenin çok çabuk kurumasını sağlıyor.Hemde ojenin parlaklığını korumasını daha dayanıklı olmasını ve renginin daha güzel gözükmesine de yardımcı oluyor.Bu topcoatı keşfettiğimden beri hergün oje değiştirmek zorunda kalmıyorum.Çünkü ojelerim hep ilk sürüldüğü gibi parlak ve düzgün kalıyor.Hele o parlaklığa bayılıyorum.Tırnakları çok daha bakımlı gösteriyor.Ve benim için enönemli özelliği de rengini beğendiğim mat ojeleri kullanabilmek.Ben mat oje sevmediğim için pek tercih etmiyorum.Ama artık rengini beğendiklerimi üzerine bu topcoatı uygulayarak kullanabiliyorum.Aşağıdaki resimde de farkı rahat görebilmeniz açısından flormar mat ojenin topcoat uygulanmış ve uygulanmamış hali var.Gerçi bu mat ojeyi sevdim.Normalde sevmem ama sanırım pembe olduğu için olsa gerek ;) 



Sizde benim gibi ojem çabuk kurusun , ilk sürüldüğü gibi parlaklığını korusun ve uzun süre dayanıklı olsun diyorsanız NYC turbo dry top coat a mutlaka bir şans verin.Watsonslarda satılıyor hemde çok uygun fiyata..Fiyat tam hatırlamıyorum ama 5tl yi geçmiyor.

3 yorum:

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))