21 Mart 2013

yinemi lush a gittim ben :)

-mariyn saç bakım kremi
-breath of fresh air tonik 
-ımperıalıs nemlendirici
-catastrophe cosmetic yüz maskesi
-buffy bodybutter
-tonik tablet
-shine so bright saç ucu bakım yağı 
-lıp scrub 
-ıt started wıth a kıss lip balm
-masaj kremi ( alışverişte hediye edildi:))

bu aldıklarımı masaj kremi hariç uzun zamandır kullanıyorum. nemlendirici yorumlarımı merak edenler ŞU YAZIDA body butter yorumlarımı merak edenler ŞU YAZI ve marilyn i merak edenlerde ŞURDAKİ YAZIYA hemen ışınlansınlar:)
bunlar dışında ürünlerle ilgili merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz....

11 yorum:

  1. lansmanda tonic tableti denemek için alacaktım unuttum hiç kullandınmı acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok merak ediyordum eve gelir gelmez hemen denedim.sıcak suya tableti atıp buharda 5 dakika kadar durdum sonra suyu cam bir şişeye aldım yüzümü o su ile temizledim 1 hafta kadar o suyu kullanabiliyoruz yanlış hatırlamıyorsam.daha 1 kere kullandığım için uzun vadedeki etkisini bilemiyorum ama ilk kullanımda hoşuma gitti hele buhardan sonra cildim inanılmaz rahatladı.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. yüzünde kızarıklık ve sivilcelenme problemi olan ciltler için bir maske.sivilcelenmelere henüz bir etkisini görmedim ama kızarıklığımı hafifletti bide çok güzel sıkılaştırıyor.

      Sil
  3. ne çok şey almışsın cnm, güle güle kullan hepsini.inş hepsinden memnun kalırsın;)

    YanıtlaSil
  4. woooow ne güzel şeyler bunlar:) güzel günlerde kullan tatlım:)

    buarda çekilişime beklerim:)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan hepsini:) saç ucu bakım yağını merak ettim :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçücük bir kutusu var ama bayağı gidiyor...katı formlu minik bir parça eline alıyosun elinin ısısıyla eriyor sadece saç uçlarına sürüyorsun.saçlarım açık renk olmasına rağmen uçları gayet iyi durumda ama tabi sadece bu ürün değil ben çok bakım yapıyorum bu da onlardan biri memnunum yani :) içeriğinde bi sürü şey var ama aklımda kalan yumurta hindistan cevizi yağı ve zeytinyağı...

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))