14 Şubat 2013

Banyo ürünlerim

size sevdiğim banyo ürünlerimden bahsetmek istiyorum.soldan sağa;
1)befine vücüt spreyi:her banyodan sonra kokusuna bayıla bayıla kullanıyorum.
2)marks&spencer banyo köpüğü:sizde benim gibi köpüksüz bir banyo düşünemiyosanız eğer alın kullanın derim:)
3)watsonstan duşjeli:pembe olanı resmen cheesecake gibi kokuyor.pütürdekli yapısı itibari ile
hem peeling hemde duş jeli kullanımı için uygun.
4)watsons duşjeli:benim favorim:)eger kivi kokusunu seviyorsanız birebir bir ürün.bittikçe tekrar alıyorum.zaten çok çabuk bitiriyorum bidahaki gidişime stok yapmayı düşünüyorum:)
buda hem duşjeli hemde peeling.ahhh ahh elimden gelsede kokusunuda duyurabilsem:))
5)lush peeling:Bu bana göre gerçektende kullanımına dikkat edilmesi gereken bir ürün.
çünkü inanılmaz sert.ovalamayı birazcık fazla kaçırırsanız helede benim gibi beyaz tenli ve hassassanız anında tahriş olursunuz.hafifçe bastırmadan uygularsanız eğer bence peeling görevini başarıyla yerine getiriyor.
görüldüğü üzere azcık kaldı yeniden alacaklarımın arasında.
6)lush buffy bodybutter:yine ve yine bir favori ürünüme geldik:))benim gibi üşengeçler için 
biçilmiş kaftan:)katı formlu vücut kremi.
bu kadar sert bişey nasıl oluyorda yumuşacık yapıyr
diyebilirsiniz.ama yapıyor işte:)banyodan çıkıp kremlenmekten hoşlanmayanlar tam size göre.
lush sitesindeki ürün açıklamasını aynen aktarıyorum;
-pirinç ve badem çekirdeği tanecikleri ile peeling yapar ve kan dolaşımınızı arttırır
-limon yağı ise cildinizi sıkılaştırır
-kakao ve shea yağı ise cildinizi nemlendirir ve besler
-yoğun nem ve peeling isteyenler için ideal.
ıslak cilde ovalayarak uyguluyoruz ilk kulandığınızda oldukça sert olduğu için nemlendirme işini nasıl yapacak diye düşüneceksiniz?fakat ovalama işleminden sonra suyla durulanıp banyodan çıktığınızda cildinizin sanki kremlenmiş gibi nemlenmiş ve yumuşacık olduğuna inanamayacaksınız:))ben çok sevdim.özellikle kullanımının pratikliğini.

3 yorum:

  1. Buffy'yi ben de çok sevdim <3

    YanıtlaSil
  2. watsonsın duş jelleri harika kokar ama kalıcı değiller malesef.. o kiwiliyi ben kullan kullan bitirememiştim bir zamanlar.. be fine sprey kalıcımı acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesefki oda kalıcı değil :( bende tam tersi kiviliyi hemen bitiriyorum kalıcı olmasada mutlu ediyor beni :) banyo ürünlerini çok seviyorum banyom lush sabunlarla dolu kalıcılık konusunda onlar işte mükemmel...

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))