6 Şubat 2013

bitirdiklerim..


1)Lush marilyn:saçlarımın parlaklığının sırrı.bu bitirdiğim 2. kutum.hemen yenisi alınacak.sarışınlar ve açık kumral saç rengindeki kişiler için önerilen bir ürün.ama bence herkes kullanabilir.bu saç maskesini saçınıza sürüp 1 saat kadar beklettiğinizde saç renginizin açıldığı ileri sürülüyor.fakat bende öyle bişey olmadı.belkide güneşte beklemek gerekiyormuş ben öyle yapmadığım için olabilir.ya da saç rengim zaten çok açık o yüzdende olabilir.ben bu ürünün saçımı parlatmasına vuruldum:)ürünün içeriğinde papatya safran limonyağı limon ketentohumu zeytinyağı.ürün fiyatı 225gr 38tl.ama çok çabuk bitiyor bnce biraz pahalı yani 3 kullanımda bitiriyorum.bütün saça uygulandığı için çabuk bitiyor.15 günde bir kullanıyorum.şu siteden daha ayrıntılı inceleyebilirsiniz.ürünü kullandıktan sonra parlaklığına resimden bakabilirsiniz.yalnız saçımın tam kurumamış hali.
2)nivea calm&care sensitive:tek kullandığım deodorant.alkolsüz ve pudralı bir ürün.cilt yenilenmesine yardımcı oluyor.en sevdiğim tarafıda koltuk altı epilasyonundan sonrada kullanılabilmesi.hiçbi yanma hissi veya tahriş olmuyor.
3)mark&spencer vücut pudrasız:banyodan sonra kullandığım muhteşem gül kokulu talk pudram:)
4)saç spreyi:sıradan bir saç spreyi işte:) bunu tercih etmemin sebebi maşa vesaire yaptıktan sonra benim saçlar çok çabuk bozulur.bu ürünle bozulmuyor çok sağlam sabitliyor.genelde bu tarz ürünler kaskatı yapıyor saçı ama bu öyle değil.zaten üstünde kaşmir dokunuşu yazıyormuş bak şimdi gördüm:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))