18 Şubat 2013

Taze yüz maskesi ve Kraliyet nemlendiricisi

En sevdiğim maskem ve nemlendiricim.Onlara geçmeden önce size kendi cilt tipimden bahsetmek istiyorum ki ürün hakkındaki yorumlarımı ona göre değerlendirin:)Ben yıllarca kendi cilt tipimi sadece karma zannediyordum.Geçen sene bikaç kez ciddi alerji geçirdim bebeklikten gelen bişey benimki.Geçenlerde cilt bakım ürünlerim bitmişti çok ünlü ve iyi bir markanın bir setini aldım kendime.Kullandığım ilk günü cildimde kaşıntı kızarıklık oluşmaya başladı.Fakat üstünde durmadım.Kullanmaya devam ettim.Ertesi sabah kalktığımda yüzüm inanılmaz derecede kabarmıştı.Parça parça kırmızılıklar sivilceler vardı.Hemen doktora gittim sonrada cildiyeye..ve öğrendimki cildim aşırı hassasmış kullanmam gereken ürünler alerjik yüksek hassasiyet gerektiren ürünler olmalıymış.Bunun yanısıra karma ürünlerde kullanabilrimişim ama hassas karma olanlarını.En azından karma kısmını tutturmuşum:)bu arada o markanın ismini vermedim çünkü yanlış yönlendirme yapmak istemedim kötü bir marka deil sadece ürünleri bana uygun deil benim yanliş seçimim yüzünden bu sorunu yaşadım.ailemdeki biçok kişi o markayı yıllardır kullanıyor bir sıkıntı yaşayanını görmedim.
Şimdi gelelim asıl konuya:)
BRAZENED HONEY :lush markasının sıkı bir fanıyımdır.O kokuların içinde kendimi kaybederim.kim kaybetmezki??:)taze yüz maskesi fikri bence mükemmel.İçinde katkı maddesi olmayan doğal ürünlerden oluşmuş bir maskeyi kim kullanmak istemezki?maskelerinin üzerinde ne zaman yapıldığı ve en son ne zamana kadar kullanmanız gerektiği yazıyor.Çoğu maskesini denedim ama içlerinden en çok bu benim cildime iyi geldi.İçindeki öğütülmüş badem kabukları sebebiyle hassas ciltlere iyi gelmeye bilir diye düşünenler var.kısmen doğrudur maskeyi peeling yapar gibi kullanırsanız cildiniz hassasiyet gösterebilir ama çok çok çok hassas ciltli biri olarak şunu söyleyebilirm ürünü sadece maske olarak yüzüme sürüp 5-10 dkka bekletip yıkıyorum haftada 1 kezde yaparım şimdiye kdar bir sıkıntı yaşamadım.Yalnız maske
cildi biraz geriyor.ben maskeyi ciltten arındırdıktan sonra gül suyu ile yüzümü silip nemlendiricimi sürüyorum.(lush ımperıalıs)içeriğindeki rezene-ardıç detox badem kabukları peeling maydanoz-kişniş sıkılaştırma bal-yumurta nemlendirme etkisine sahip.4 kullanımlık olduğu söyleniyor valla ben son kullanım tarihine kadar yani 1 ay boyunca rahat rahat kullanıyorum.
IMPERIALIS nemlendirici :Bu nemlendirici bildiğiniz krem formunda bir nemlendirici değil.Daha akışkan bir yapısı var losyon gibi.Ne zaman aldığımı hatırlamıyorum 2-3 ay olmuştur kullanalı.Ciltteki yağlı olan bölgeleri dengeliyor ve kuru olan bölgeleride nemlendiriyor.Nemlendirmesi gayet başarılı.
içeriğinde iyileştirici etkisiyle bilinen lavanta özü , kakao, shea yağı , zeytinyağı , zambak , ayçiçeği özü var.Karma ciltler için önerilen bir nemlendirici.ilk kullanmaya başladığımda yağlı yapısından dolayı cildimi yağlandırır diye biraz şüphe ile yaklaştım.Ama kremi cildim çok çabuk emdi şaşırdım:)
lush ürünlerini incelemek isterseniz tık tık....
veeee gelsin resimlerrr:))





5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. lushın bazı ürünleri güzel geliyor bana ama bazı ürünleri de hiç işe yaramıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet doğru bazısını neden yapmışlarki diye soruyorum açıkçası deneyerek görüyoruz:)

      Sil
  3. maske güzele benziyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))