8 Haziran 2013

Benefit Posiepal


Benefit in posietint i ile california kissin parlatıcısı bir arada tam çantaya atmalık :)


Posietint Balm ın Stainiac ları gibi yanak lekesi olarak geçen likit allık.Sürdüğünüz anda dağıtmanız gerekiyor yoksa hemen donup sabitleniyor.Hem dudakta hemde yanakta kullanabiliyorsunuz.Yanakta hafif bir pembelik veriyor ama dudakta pek bir renk verdiğini söyleyemeyeceğim.Benetint le kıyasla bunun yapısı daha yoğun benetint gibi su gibi değil.
California kissin nane kokulu mavi renkli bir lipgloss.Ama mavi renk vermiyor :) Çok güzel bir parlatıcı.
Birde yanlış hatırlamıyorsam bu ürünün dişleri daha beyaz gösterme gibi bir iddiası var.Ben öyle bir şey farketmedim.



4 yorum:

  1. içinde mavilik olan glosslar dişleri daha beyaz gösteriyor evet,niveanın bir dönem vardı bu tarz bir ürün gerçekten beyaz gösteriyordu.

    YanıtlaSil
  2. Dudağınızda görseydik ikisinide belki biz gözlemlerdik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun bende öyle göstermek isterdim ama daha önceki yazılarda belirtmiştim benim eşim BİRAZ Kıskanç olduğu için öyle resim koyamıyorum :) ikna etmeye çalışıyorum ama henüz ikna olacak gibi değil malesef;)

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))