10 Haziran 2013

Schwarzkopf Profesyonel Igora Royal Lansman ; Yeni IGORA ROYAL ile tanışmaya hazır mısınız?

27 Mayıs günü Yeni Igora Royal'in Hilton Convention Center da lansmanı vardı.Med Partners Reklamcılık tarafından düzenlenen etkinliğe davet edildiğim için teşekkür ederim :) Lansmandan önce kokteyl vardı.Kokteyl salonunda heyecanla lansmanın başlamasını bekledik.


Lansmanın yapılacağı salona geçtik ve mini dans showu ile lansman başladı.


Yeni Igora Royal'in saç renkleri defileyle tanıtıldı.


Ben renklerdeki canlılığa bayıldım.Yüksek çözünürlükteki gerçek renkler.. Igora Royal'in tanıtım videosu..




Ünlü kuaförlerden Mahmut Ebil , Ali Gür , Özcan Çolak , Kırıktarak Ali , Oktay Kaymakoğlu ve Yıldırım Özdemir lansmanda aramızdaydı.Kendileriyle çekilen reklam filmi çok keyifliydi..:)) 








Ve gece saç tasarımcısı Tatiana Nitchenko'nun  saç şovuyla son buldu ..Güzel bir geceydi tekrar teşekkürler Med Partners....

4 yorum:

  1. Canım aynı etkinlikteymişiz, tüh keşke tanışabilseydik, çok isterdim , umarım bir daha ki etkinliklerde tanışma şansını yakalayabiliriz:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet :) birbirimizi hiç görmediğimiz için farkedememiş olmamız normal bidahaki sefere inşallah;)

      Sil
  2. aaa, tesadüfen görüyorum senin de orada olduğunu. neredeydin? karşılaşmış olabilir miyiz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 6.30tan 10 a kadar ordaydım yüksek ihtimal karşılaşmışızdır :)

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))