13 Haziran 2013

MUA UNDRESSED FAR PALETİ



Mua nın kendi sitesinden yapmış olduğum alışverişte hem çekiliş için hem kendim için bu paleti seçmiştim.
Sonradan öğrendim ki undressed en çok satan ve beğenilen paletleriymiş.Paletin içinde hem mat hem de ışıltılı  
farlar mevcut.Genelikle toprak tonlarında renkler var.En çok 6.sıradaki altın rengine bayıldım.Yapı olarak yumuşacık kremsi ve kesinlikle tozutmuyor.Palet 9.6 gramlık ve 12 ay ömrü var.Bence gereksiz yere büyük olan paletlerdense bu boylar daha iyi.Çanta da rahatlıkla taşınabilir.Fiyatı £4 yani aşağı yukarı 12tl gibi bir fiyata denk geliyor.Kalite olarakta bence çok çok iyi...Aşağıdaki resimde 6.sıradaki ve 8. sıradaki farları kullandım.İlerleyen günlerde bu far paleti ile makyajlar blogta olacak  :)








12 yorum:

  1. Çok güzel. Kargo sorunu oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdiye kadar 2 kez yaptm sorun olmadı en sonuncusunda persmbe siparis vermistim salı gunu gelmisti cabukta geliyor ama yurtdisi oldugu icin her zman risk var.

      Sil
  2. Güle güle kullan:) benim de mua dan gözüme kestirdiğim bir kaç ürün var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canm :) en kisa zamanda bence şansını denemelisin ..

      Sil
  3. Renkler hem çok güzel hem de günlük makyaja çok uygun bende elimi taşın altına koyup şansımı denesem mi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten Çok güzeller diğer far paletleri de öyle.gelmeme ihtimalini göze alırsan deneyebilirsin :)

      Sil
  4. bu palet bendede var severek kullanıyorum canım. sende güle güle kullan. mua nın sitesinden mayısın 8 inde alışveriş yaptım ama maalesef bana gelmedi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa inanmıyorum ben iki kere yaptım ikisindede çok çabuk geldi üzüldüm şimdi :( mail attınmı peki??

      Sil
  5. Bende bir tek o rengi beğendim desem çok hoş sizede yakışmış..
    Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim altın rengi çok hoş pullu bir görüntüsü var sanki :)

      Sil
  6. merhaba..muanın undressed farıyla ben de çok ilgileniyorum ama sitenin linki açılmıyor ben biyerlerde hata mı yapıyorum acaba ?? linkini rica edebilir miyim ?? http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.muastore.co.uk/
      burdan bakabilirsiniz iyi alışverişler :)

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))