3 Temmuz 2015

Rimmel London KATE Kalem Far


Herkese merhaba internet sorunum şu an için çözülmüş gözüküyor.Yine bir aksilik çıkmazsa yazılara kaldığım yerden devam.Bugün Rimmel London markasının Kate serisi kalem farlarından 103 pure turquoise renginden bahsedeceğim.



Ben kalem far kullanmayı çok seviyorum bana pratik geliyor.Oldukça kolay sürülüyor ve kolay karıştırılıyor.Yalnız çok çabuk sabitleniyor.Bu yüzden eğer dağıtarak kullanacaksanız biraz acele etmenizde fayda var.Kalıcılığı çok iyi.Hem göz kapağına hem göz içine rahatlıkla kullanıyorum.Diğer renklerine de bakacağım..




3 yorum:

  1. Göz makyajın çok güzel olmuş canım bayıldım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. bu seriden bir bronz renk beğenmiştim ama denk gelmedi alamadım bir türlü..

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))