23 Temmuz 2015

Max Factor Excess Shimmer Krem Far // 15 Pink Opal


Bu yazımda merak edilen bir üründen bahsedeceğim.Maxfactor shimmer excess farlar.Bu serideki bütün farlar ışıltılı yanar döner renkte.


Bu yazımda bahsedeceğim rengi pink opal.Oldukça soft ve gözünüzü aydınlık gösteren bir renk.Lila-pembe yansımalar içeren çok tatlı bir rengi var.




Pigmenttasyonu çok başarılı.Ürüne dokunur dokunmaz hemen rengi alabiliyorsunuz.Çok küçük bir miktarı yetiyor.Gözünüzdeki renk yoğunluğunu da arttırarak uygulayarak ayarlayabiliyorsunuz.Parmakla yada fırçayla uygulayabilirsiniz.Ben fırçayla daha rahat uyguluyorum.Çok kolay dağıtılıyor.Yapısı yumuşacık köpük kıvamında.


Kalıcılıklarını pek beğenmedim.Uzun bir süre gözünüzde kalmasını istiyorsanız KESİNLİKLE far bazı kullanmalısınız.Genelde bu tarz ürünleri baz olarak ta kullanıyoruz.Ama bu ürün Üstüne uygulayacağınız farın rengini daha güzel belli etmesine yardımcı olabilir ama kalıcılığını kesinlikle arttırmaz.Bu yüzden dediğim gibi mutlaka far bazı kullanmalısınız.

8 yorum:

  1. Çok seviyorum krem farları max factorunkinede bakıcam :)

    YanıtlaSil
  2. makyajda krem olan herşeye buaralar takmş durumdayım...krem allıklar elimden düşmez oldu bide krem farlara el atarsam tamam olacak çok güzelmiş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bende krem ürünlere bayılıyorum :)

      Sil
  3. bunlara bayılıyorum bende de kahverenkli olan var inanılmaz pigmentli indirimde yakalayıp bunu da alacağım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende nefis bir şampanya rengi gördüm ama testerını kendisini bir türlü bulamıyorum :)

      Sil
  4. Color tattoolardan biraz ilham alsalarmış :) (kalıcılık konusunda)

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))