6 Temmuz 2015

Rimmel London Match Perfection // Kapatıcı-Aydınlatıcı


Merhaba haftanın ilk yazısı hem kapatıcılığını hem de aydınlatmasını sevdiğim bir ürün.Sanırım bendeki en açık rengi ivory..İlk önce kapatıcılık etkisinden bahsetmek istiyorum.Gözaltlarındaki hafif morlukları güzel kapatıyor.
Çok fazla olan morlukları kapatmada yeterli olmayabilir.Zaten eğer çok fazla morluğunuz varsa bu tarz ürünlerle kapatmaya çalışmak yerine ilk önce bir corrector uygulayıp sonra böyle bir ürün uygulamalısınız.


Uygulama aplikatörü fırça şeklinde.Bazen istediğimden fazla ürün gelebiliyor.Dikkatli kullanmak gerekli.


Ürünü dağıtması oldukça kolay ve benim göz altlarımda çizgilenme yapmadı.Bu yüzden de pudrayla sabitlemeden rahatça kullanabiliyorum.Kapatıcılığı orta seviyede ama eğer pudrayla sabitlerseniz kapatıcılığını arttırabilirsiniz.


Rengi ten rengime yakın olduğu için göz çevreme doğal ve hafif bir aydınlık veriyor.Benim severek kullandığım bittiğinde alacağım ürünler arasında.

2 yorum:

  1. bunu hiç kullanmadım ama fena durmuyor sanırım

    YanıtlaSil
  2. Daha önce essence in kapatıcısını kullanmıştım. Yine fırçalıydı o da, fakat kapatıcılığı çok düşük gelmişti. Bir de bunu deneyebilirim belki.

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))