16 Temmuz 2015

Glamglow YouthMud Maske

Herkese merhaba bugün etkilerini çok beğendiğim bir maskeden bahsedeceğim size.Daha önce glamglow Supermud maskeyi denemiş ve pek beğenmemiştim.Şuraya tıklayarak supermud maskeyi okuyabilirsiniz.O Yüzden bu maskeden de pek bir beklentim yoktu.Fakat beni oldukça şaşırttı.


Youth mud maskenin mentol nane ağırlıklı keskin bir kokusu var.Maskeyi göz çevrem hariç tüm yüzüme uygulayarak 5-6 dakika bekletiyorum.Bir süre sonra cildimde hafif bir yanma hissettim ama supermud taki kadar rahatsız edici boyutta değil.Maskenin içinde irili ufaklı parçacıklar var
ciltte peeling etkisi yaratıyor.Maske kuruduğunda gözeneklerin ve siyah noktaların yoğun olduğu bölgeleri belli ediyor.Sanki gözenekleriniz olduğundan daha da genişmiş gibi gözüküyor.Maskenin cildi temizleyici etkisi kesinlikle var.Yüzümü yıkadığımda gözeneklerimin sıkılaştığını ve siyah noktalarımda çok azda olsa azalma olduğunu gözlemledim.Maskeden sonra Cildim daha pürüzsüz ve aydınlık gözüktü.Yüzünüzü yıkarken dairesel hareketlerle yıkarsanız maskenin içindeki parçacıklar cilde peeling etkisi yapıyor.Ki en çok bunu sevdim.Normal bir peelingten çok daha etkili.Bence maskenin en büyük etkisi cildi bir yüzyıkama jelinin temizlediğinden çok daha etkili temizleyip, cildi sıkılaştırıp, peeling etkisi ile de cildi pürüzsüzleştirip cildi daha aydınlık göstermesi.Benim cildimde hassas ciltli olduğumdan dolayı kil maskelerinden sonra genelde bir kızarıklık olur supermud ta kızarıklık çok fazlaydı.Ama bu maskede oldukça hafif boyuttaydı.


Maskenin olumsuz yanından bahsetmek istiyorum.34 gramlık bir ürün ve yanlış hatırlamıyorsam 180 lira civarında bir fiyatı var.Ve bu maskeyi her hafta tüm yüzünüze uygularsanız eğer çok kısa sürede bitecektir.O Yüzden tavsiyem almayı düşünüyorsanız eğer sadece gözeneklerinizin ve siyah noktalarınızın olduğu kısımlara uygulamanız.Ama bu maskenin peeling özelliği de var ve ben peeling etkisinden çok memnun kaldım bu amaçla kullanacaksanız mecbur tüm yüze uygulayacaksınız:( Kısacası fiyatı çok fazla maskeden memnun kalsamda bu fiyatı hakettiğini düşünmüyorum.Bir daha alıp almama konusunda da kararsızım çünkü içeriği de pek temiz değil.Satın almak veya incelemek isterseniz Sephora dan bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))