21 Temmuz 2015

The Balm Mary Lou Manizer // Aydınlatıcı



Bugünün yazısı çoğumuzun severek kullandığı bir aydınlatıcı olan Mary Lou Manizer...Aydınlatıcılarla yeni tanışan biriyseniz elinizdeki bu aydınlatıcıya dikkatli yaklaşmanızı öneririm.Çünkü kendisi oldukça parlak ve pigmentli bir ürün.Eğer ki aydınlatıcı da daha doğal daha az kendini belli eden ürünleri seviyorsanız size tavsiyem
Mac soft and gentle ya da Benefit watt's up aydınlatıcı.Watt's up okumak için buraya soft and gentle okumak için ise buraya tıklayabilirsiniz.


Şimdi gelelim bugünkü yazımızın kahramanına;))Aydınlatıcı kullanmayı çok çok seviyorum.En sevdiğin aydınlatıcın ne diye sorsanız kesinlikle MAry Lou ve Watt's up derim.Mary Lou oldukça parlak, sarı tonlu ve pudra yapılı bir aydınlatıcı.Çok pigmentli bir ürün.Dokunur dokunmaz ürün hemen fırçaya geliyor.Bu yüzden az ürün alarak uygulamaya başlamanızı ve istediğiniz görüntüye ulaşana kadar arttırarak uygulamanızı tavsiye ederim.Bu aydınlatıcı pudra yapılı olduğu için uygulayacağınız bölgenin kuru olmadığından emin olun yoksa pul pul bir görüntü oluşabilir.


Elmacık kemiklerimin üzerini, burnumun üstünü ,dudak üstünü ve göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum.Bazende far olarak tüm göz kapağıma uyguluyorum.


Mary Lou aydınlatıcıyı çoğu zaman Bobbi Brown eye blender fırçasıyla uyguluyorum.Fan fırçalarını pek sevmiyorum.Bazende parmaklarımla uyguluyorum.

Mary Lou göz korkutan derecede parlak olmasına karşın doğru kullanıldığında çok doğal sonuçlar yakalayabileceğiniz günlük kullanıma uygun güzel bir aydınlatıcı.

8 yorum:

  1. var da bir türlü elim gitmiyor sanırım sıvı aydınlatıcılara döneceğim bu ara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıvı kuru ben hepsini kullanıyorum bu ara çokça ^_^

      Sil
  2. Balm in urunlerinden tek merak ettigim bu. Elimdeki aydinlatici bitince bunu alicam ;)

    YanıtlaSil
  3. pek makyaj yapmayan biri olarak sanırım ölene kadar aynı kutusunu kullanabilirim bunun. çok seviyorum ^^ ama bitirebileceğimi hiç sanmıyorum. çook büyük yapmasalar keşke kutusunu :(

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı şeyi düşüyorum sadece bu ürün için değil bence bir çok ürün daha ufak bitirilebilir boyutta olsa keşke..

      Sil
  4. Merhaba peki direk göz altı için bir aydınlatıcı öneriniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba gözaltlarını aydınlatmak için kesinlikle Loreal tre match concealerı öneririm

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))