3 Şubat 2013

sephora canavarı:)

Bu aralar içimdeki alışveriş canavarını durduramıyorum.Zaten durdurmak isteyen kim?:)
Geçenlerde yoğun bir sephora krizim tuttu.Kendimi dizginledim bekledim bekledim....ta ki 
mağazanın kapanmasına yarım saat kalana kadar:)hadi kızım kalk gidiyoruz yoksa sen bu gece sephora diye uyuyamıcan.takıntılıyım.bişeyi kafama koymayayım ya olacak ya olacak :S neyse kalktım gittim ve bu cicilerle döndüm iyiki de gitmişim.
Bir fuşya sever olarak ençokta makyaj fırçasına bayıldım.çift yönlü olmasıda çok hoşuma gitti.


şu dudak parlatıcısına ise hiçbi anlam veremedim.sadece görünüşü çok güzel lolipop gibi.içinde sanki hiçbişey yok sürüyorum sürüyorum yok yani bişey :S 
ve bu alışverişimin yıldızı :) renklerdeki canlılık doku kalıcılık mükemmel 10 üzerinden 10 veriyorum.


sephora medium palet 33 far 3 jel eyeliner 12 dudak parlatıcısı 6 tanede allıktan oluşuyor. 
bu eyeliner patch denilen zımbırtı uzun zamandır aklımdaydı merak ediyordum.fakat hayalkırıklığına uğradım.gözkapağımın üstüne yapıştırıyorum yapıştırıyorum yok olmuyor bir türlü yapışmıyor.habire düşüyor.bunu kullanan arkadaşlarım varsa lütfen yorum yazın ben becerememişte olabilirim.( ama yapışmıyorki kardeşim:))
veeee son olarakta alışverişimin bonusu :))sizde benim gibimisiniz:) okadar alışveriş yapıyorum ama eve gelince okadar aldıklarım değilde hediye olarak verilen bir ürün veya tester beni daha çok mutlu ediyor.

3 yorum:

  1. Bende sephora canavarıyım :))... kısmetime indirim zamanlarında çokta güzel alışveriş yapıyorum. daa böyle lancome hediye verenini hiç görmedim... *-*

    hangi sephora bu? oldukça bonkörlermiş valla bravo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bi ara nerdeyse her gün gidip alışveriş yapıyordum hemde indirim zamanı da değildi ondan belkide vermiş olabilirler:)eşim için bile çok iyi bir markanın 30mllik parfümünü hediye ettiler geçenlerde saolsunlar:)

      Sil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))