8 Şubat 2013

Coastal scents 88 orıgınal palette

Yine Dbms kozmetik sayesinde almış olduğum bir üründen bahsetmek istiyorum.Bu yazıyı hazırlamakta biraz geçiktim çünkü kullanmadan yorum yapmak istemedim.paletteki renklerin yoğunluğuna canlılığına bayıldım.88 tane birbirinden iddalı renk var.insan hangi birini sürceğini şaşırıyor:)yeşilin pembenin mavinin nerdeyse her tonu var.

bikaç tane seçtiğim rengide daha net görebilmeniz açısından parmağımda göstermek istedim:))

çoğunluğu mat renklerden oluşuyor.içinde bikaçtanede pırıltılı far mevcut.artık bu palet sayesinde uzun bir süre far almama gerek kalmayacak.içinde ihtiyacımı karşılayacak her renk var:)

2 yorum:

  1. Oy oy oyyyy gizemim güle güle kullan canım :) Bende de varrr bayılıyorum bu palete canım, sağlıkla ve güzel günlerde kullan, bol süslü günler senin olsun tatlım ;) öptüm

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))