3 Şubat 2013

lush cristmas candy box


kendileri benim yılbaşı hediyelerimden biri.lush ürünlerini çok severim özellikle kokularının kalıcılığı herkesçe bilinir.ama ben bu seti pek sevemedim.yanlış anlaşılmasın set çok güzel. kokusu bana hitap etmedi kişiden kişiye değişir tabi.ben çok şekerli jelibon gibi kokan ürünleri sevmem seven için süper bi set.benim içimi bayıyor:)setin içerisinde tek sevdiğim popcorn dudak peelingi oldu.her gün hatta günde birkaç defa kullanıyorum.dudaklarımdaki soyulmalar azaldı daha pürüzsüz yumuşak oldu bu yüzden favorim.setin içindeki diğer ürünler rock star sabun snow fairy duş jeli (kokusuna dayanamıyorum bir kamyon jelibonla kilitli kalmışım gibi)butterball balistik candy mountain banyo köpüğü (resimde gözükmüyor kutunun altında kalmış sanırım)banyo köpüğü çok fazla köpürmüyor.o enteresan geldi bana.
adı üstünde köpük.ama köpürmeyen bir köpük işte:))

4 yorum:

  1. hediye hediye edilmez ama bence beğenmediyseniz hediye edebilirsiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. snowfairy hariç diğerlerini kullanabildim.ama yok snowfairy e hiç tahammül edemiyorum:(iyi fikir şekerli kokular seven bir arkadaşıma hediye edebilirim:))

      Sil
  2. Ben şeker kokularına bayılırım hele sakız jelibon kokusuna hastayım :))

    YanıtlaSil

düşüncelerinizi benimlede paylaşın :))